کد خبر: ۱۸۱۰۳۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
جلسه‌ سيلويو برلوسکوني، مالک باشگاه ميلان و آدريانو گالياني، نايب رئيس اين باشگاه، جلسه‌اي که بسياري از رسانه‌هاي ايتاليايي نتيجه آن را برکناري گالياني از سمت مديرعاملي روسونري (به خاطر اختلاف با باربارا برلوسکوني، دختر رئيس و عضو هيئت مديره بر سر نتايج ضعيف تيم در فصل جاري) پيش بيني‌ کرده بودند، شب گذشته (شنبه) برگزار شد اما لبخند روي صورت گالياني پس از خروج از اين جلسه 2 ساعته چيزي نبود که خيلي‌ها انتظارش را داشتند.

به نقل از تسنيم،گالياني پس از گفت‌وگو با برلوسکوني به اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: سيلويو برلوسکوني تا آخر عمر رئيس من خواهد بود. او در دنيا بهترين است و هيچکدام از شايعاتي که درباره‌ام ساخته‌اند حقيقت ندارد.

وي افزود: من نه قرار است به پاري‌سن‌ژرمن بروم نه به هيچ تيم ديگري. اگر قرار باشد در دنياي فوتبال بمانم، هيچ جايي غير از ميلان نخواهم رفت. من و برلوسکوني 34 سال است که کنار هم کار کرده‌ايم.

با وجود تاکيد گالياني بر ماندنش در سن‌سيرو هنوز هم گروهي از رسانه‌هاي ايتاليايي پيش بيني مي‌کنند که او در پايان فصل از روسونري جدا مي‌شود و دليل آن را بيان اين جمله از سوي او که «اگر قرار باشد در دنياي فوتبال بمانم» عنوان کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها