کد خبر: ۱۸۰۹۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
امید عالیشاه به همراه میثم حسینی، علیرضا نورمحمدی و مهرداد کفشگری زیر نظر کادر پزشکی به فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی پرداختند.
سایت گل - تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو روز استراحت، عصر امروز تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز کرد.در این تمرین 8 بازیکن ملی پوش بزرگسال  و زیر 22 سال حضورنداشتند و چهار بازیکن هم در کلینیک مراحل درمانی شان را سپری کردند.
سرخپوشان از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) در هوایی نه چندان خوب تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و در غیاب ملی پوشان آغاز کردند.کلیه اعضای کادر فنی در محل تمرین سرخپوشان حاضر شده و وضعیت بازیکنان را زیر نظر گرفتند.
از میان ملی‌پوشان، امید عالیشاه به جهت مصدومیت، در محل تمرین حضور یافت و به فیزیوتراپی پرداخت. غلامرضا رضایی نیز از دیگر غایبان تمرین امروز بود ضمن اینکه علیرضا حقیقی به خاطر سرماخوردگی جزئی اش تمرین نکرد اما  نیلسون جونیور که ساعت 3 بامداد فردا به برزیل می رود  و مارکو همراه تیم تمرین کردند.
امید عالیشاه به همراه میثم حسینی، علیرضا نورمحمدی و مهرداد کفشگری زیر نظر کادر پزشکی به فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی پرداختند.
مهرداد پولادی پس از گرم کردن در کنار تیم، برنامه بدنسازی را در دستور کار خود قرار داد.
علی دایی با لباس ورزش در تمرین تیمش حاضر شد ضمن اینکه مارکار آقاجانیان و بدنساز تیم ملی که هماهر تیم ملی به تایلند نرفته اند و قرار است برای آنالیز دیدار کویت – لبنان به کویت  بروند هم در درفشی فر حضور داشتند.
تمرینات پرسپولیس فردا ساعت 10:30 دقیقه پیگیری خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها