کد خبر: ۱۸۰۹۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۷     ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی ده‌ها عضو حماس را در شهر الخلیل در کرانه‌ باختری ربود.
به گزارش 598 به نقل از فارس، منابع فلسطینی اعلام کردند، ساعاتی پس از اعلام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) مبنی بر بر عهده گرفتن مسئولیت شلیک موشک به جنوب فلسطین اشغالی، این رژیم در یورشی گسترده، ۱۲۰ عضو و فعال مرتبط با حماس را در کرانه باختری ربود.

شلیک موشک به فلسطین اشغالی در واکنش به حملات هوایی جنگنده‌های صهیونیست صورت گرفت که چندین فلسطین را شهید و مجروح کرد.

این منابع اعلام کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی ۱۲۰ عضو حماس را در جنوب کرانه باختری از جمله محمد مطلق ابوجهیشه را بازداشت کردند.

بنا بر اعلام خبرگزاری فرانسه، گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس روز گذشته اعلام کرد که چند فروند موشک از نوع گراد به خاک فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

در حالی که حماس این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد، ارتش این رژیم هنوز در خصوص این عملیات اظهارنظری نکرده است.

مشیر المصری سخنگوی حماس و نماینده حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: اصرار رژیم صهیونیستی بر منطق جنایت و تروریسم علیه فلسطین و مردم آن تاکیدی است بر میزان وحشیگری آن.

مشیر المصری اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با این اقدامات در صدد سرپوش گذاشتن بر مشکلات و بحران داخلی خود است... تجربه ثابت کرده است که این حملات حماس را نه تنها ضعیف نکرده، بلکه قدرتمندتر کرده است.

سخنگوی حماس اعلام کرد که بر اساس تحقیقات اولیه، رژیم صهیونیستی ۸۰ نفر از کادری‌ها، اعضا و نمایندگان جنبش حماس را در الخلیل ربوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها