کد خبر: ۱۸۰۹۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که از نیمکت نشینی ناراحت است و آن را انداخت گردن حاشیه هایی که از بازی اول برایش درست شد.

598، قاسم دهنوي از نيمكت‌نشيني در پرسپوليس ناراضي است و ابراز اميدواري مي‌كند تا در نيم‌فصل دوم شرايط عوض شود: «فصل را خوب شروع کردم ولی آخر مسابقات کمي‌اذیت شدم. امیدوارم نیم فصل دوم به شراط اول فصل برگردم و تمام تلاشم را در این راه انجام مي‌دهم.»

 

او براي اين كه فيكس شود با دستياران دايي هم صحبت كرده است: «در این باره صحبتی نشد. صحبت با سرمربی در دستور کارم نیست. چند بار به صورت خیلی کوتاه با مربیان تیم صحبت کردم. کار اصلی من به عنوان بازیکن در زمین است و سعی مي‌کنم در زمین حقم را بگیرم.»

 

جالب اينكه او فصل گذشته به دليل نيمكت‌نشيني در تراكتورسازي اعتراض كرد اما در پرسپوليس سكوت اختيار كرده است: «داستان سال گذشته فرق داشت. من با کمک‌پرتغالی تونی دچار مشکل شدم و با خود او هیچ مشکلی نداشتم. متاسفانه جوری شده بود که این مربی در جلوی چشم من تعریف و تمجید مي‌کرد و پشت سرم حرف مي‌زد.»

 

دهنوي ناراحتي‌اش از نيمكت‌نشيني را انكار نمي‌كند: «پس از 8 سال بازی طبیعی است از نیمکت نشینی ناراحت شوم. هر بازیکنی ناراحت مي‌شود. من دو مرحله از اردوهای تیم ملی را از دست دادم ولی به آینده‌ام در پرسپولیس امیدوارم. هر جا هم من را بگذارند بازی مي‌کنم و با جان و دل در خدمت پرسپولیس هستم. وقت مي‌خواستم در آغاز فصل به پرسپولیس ملحق شوم با تنی چند از پیشکسوتان و دوستان عزیزم مثل علیرضا امامي‌فر، خداداد عزیزی و داوود حقدوست مشورت کردم و آنها گفتند مي‌توان در پرسپولیس اوج بگیری و هنوز هم به این مساله امیدوارم.»

 

او از حاشيه‌ها و شايعاتي كه در اين مدت برايش ايجاد شده ناراحت است: «در آن مقطع چند شایعه عجیب و غریب هم برایم ساختند. مثلا گفتند و نوشتند که دهنوی ایست قلب کرده است یا گفتند که من مشکل روانی دارم و در بیمارستان بستری شده‌ام. حالا داستان این بود که یکی از دوستان نزدیکم را برای معالجه به یکی از بیمارستان‌ها برده‌ بودم و نمي‌دانم چطور این بحث به رسانه‌ها رسید و این‌طور منعکس شد. همه زندگی من خانواده‌ام هستند. رفتند شایعه درست کردند که فلان مشکل خانوادگی دارد و طلاق گرفته است! اینجا بود که مجبور شدم خیلی کوتاه با دایی صحبت کنم. او هم گفت برو تمرینت را انجام بده و به این حواشی کار نداشته باش.»

 

دهنوي اين حاشيه‌ها را به علي كريمي مرتبط مي‌داند: «از اولین روز لیگ برتر برایم حاشه درست شد. همان بازی تراکتورسازی و درگیری‌اي که در زمین بین من و علی کریمي‌به وجود آمد برایم تبعات زیادی داشت. smsهای زیادی در آن زمان برایم آمد که از تهدید چند گام آن طرف تر بود. sms مي‌آمد کاری مي‌کنیم که همین امشب بار و بندیلت را ببندی به مشهد برگردی. sms مي‌زدند که نمي‌گذاریم به نیم فصل برسی. واقعا مانده بودم چه گناهی مرتکب شده‌ام. جالب اینجا بود که در جریان خود بازی دقیقا یادم هست که در گوشه ای از ورزشگاه آزادی که پرسپولیسی‌ها نشسته بودند به من اعتراض کردند.»

 

براي همين او سعي كرده تا از كريمي عذرخواهي كرده و اين ناراحتي را از دلش درآورد: «خدا شاهد است از هیچ کس هم خطی نگرفته بودم که درگیری ایجاد کنم. یک‌دفعه پیش آمد. ممکن است در همین بازی برگشت هم این اتفاقات بیفتد. پس از آن باز هم سعی کردم با کریمي‌صحبت کنم ول نشد و از طریق دوستان برایش پیغام فرستادم و عذرخواهی کردم.»

 

دهنوي تاكيد مي‌كند برنامه‌اي براي جدايي از پرسپوليس در نيم فصل ندارد: «به هیچ چیزی جز ادامه حضور در پرسپولیس فکر نمي‌کنم. هر بازیکنی در این لیگ حتما برای آینده‌اش پشنهاد دارد اما من فقط و فقط به پرسپولیس فکر مي‌کنم و اطمنان دارم مي‌توانم جایگاهم را پس بگیرم.»

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها