کد خبر: ۱۸۰۹۳۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دلایل جدایی‌اش از این تیم گفت: بازی نکردن از نظر روحی به من ضربه می‌زد.

598، محمدرضا خانزاده در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: امسال سال جام جهانی است و اگر قرار باشد که به همین صورت حضورم در پرسپولیس ادامه داشته باشد تیم ملی را از دست می‌دهم، به خاطر همین تصمیم گرفتم به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شوم.

وی ادامه داد: هدفم این است به جایی بروم که در آرامش فوتبال بازی کنم. واقعاً بازی نکردن از نظر روحی به من ضربه می‌زند به خاطر همین اولویتم این است که به جایی بروم تا بتوانم بازی کنم و تیم ملی را از دست ندهم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «چرا این فصل کمتر برای این تیم بازی کرده و اینکه آیا این مسئله به خاطر عملکرد خوب خط دفاعی سرخپوشان بوده است؟»، تصریح کرد: اینکه چرا کم بازی کردم نظر من نیست و خود علی آقا (دایی) باید در این خصوص نظر بدهد. خط دفاعی پرسپولیس هم بهترین خط دفاعی لیگ برتر است که من هم در آن شریک هستم. در چند بازی که برای پرسپولیس بازی کردم همه دیدند که عملکردم چطور بود و نیازی نیست در این مورد حرفی بزنم.

خانزاده در خصوص اینکه آیا به خاطر جدایی از پرسپولیس از کسی ناراحتی دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان ناراحت نیستم، چون من عاشق پرسپولیس بوده و هستم. من به خاطر عشقم سال گذشته یک ریسک بزرگ انجام دادم و به پرسپولیس آمدم. با حضور در پرسپولیس ممکن بود به احتمال 90 درصد فوتبالم نابود شود اما با کمک خدا موفق بودم. حالا هم یک نیم فصل از پرسپولیس جدا می‌شوم و بر می‌گردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل اول پولی از پرسپولیس گرفته تاکید کرد: تا امروز یک ریال هم از پرسپولیس پول نگرفته‌ام. البته صحبت‌هایی صورت گرفت و قرار شد که طلب نیم‌فصلم را بدهند.

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها