کد خبر: ۱۸۰۸۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۹ آبان ۱۳۹۲
پس از رحمتی و علی کریمی حالا جواد نکونام سومین قربانی تیم ملی را هم رو کرده تا نقش پررنگ خود را در تیم کی روش به رخ بکشد.

به گزارش 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، پیام صادقیان در حالی به تیم ملی دعوت نشد که از نظر اکثر کارشناسان بهترین بازیکن پرسپولیس در نیم مفصل اول بوده و درخشش قابل توجهی داشته است.

 

در دربی پایتخت، تکل خشن صادقیان روی پای نکونام  شایعاتی به وجود آورد مبنی بر اینکه این بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نخواهد شد. خیلی ها به این حرف خندیدند و گفتند کی روش مانند برانکو نیست که مبعلی را به خاطر تکل روی پای دایی به تیم ملی دعوت نمی کرد.

 

حالا می بینیم، کی روش نه تنها مانند برانکو است، بلکه چند پله هم بالاتر از او ایستاده. خیلی از بازیکنان به خاطر مشکل داشتن با نکونام به تیم ملی دعوت نمی شوند که صادقیان یکی از آنهاست.

 

سید مهدی رحمتی هم پیش از این علنا از جواد نکونام به عنوان فردی که موجب شده او به تیم ملی دعوت نشود حرف زده بود ولی مسئولان استقلال خیلی زود این دو را آشتی دادند و نکونام و رحمتی بارها جلوی دوربین لبخند زنان ظاهر شدند ولی رابطه بد این دو با چند عکس و خندیدن جلوی دوربین درست شدنی نیست.

 

ضمن اینکه برخی، مفهوم انتقاد علی کریمی از نکونام در روزهای اخیر را به نقش وی در خط خوردن شماره 8 از لیست کی روش مربوط می دانند.

 

کریمی پس از خداحافظی‌اش از فوتبال بهانه‌ای به دست کی‌روش داد تا دیگر او را به تیم ملی دعوت نکند. پیش از این هم کریمی در مسئله بازوبند کاپیتانی تیم ملی، به دلیل تعداد بازی بیشتر خود را مستحق تر از نکونام می دانست.

 

به نظر می رسد بعد از علی دایی، حالا باندی قوی در تیم ملی فوتبال شکل گرفته که موجب می شود استعدادهای زیادی در کشورمان هدر رود. کاش مسئولان فدراسیون زودتر فکری به حال این معضل بکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها