کد خبر: ۱۸۰۷۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
مسئول انجمن سینمای جوان دفتر قم گفت: برای برطرف کردن مشکل محل استقرار این انجمن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان و شهرداری قم قول‌های مساعدی دادند که امیدواریم به‌زودی اجرایی شود.

علی بیطرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با اشاره به مسئله اخیری که برای انجمن سینمای جوان دفتر قم پیش آمده، اظهار داشت: این انجمن با توجه به اینکه ساختمانی در مالکیت خود ندارد، هر چند سال یک بار به ساختمانی دیگر نقل مکان می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که این روزها گریبان همه نهادها را گرفته است، تصریح کرد: در زمینه فرهنگ و هنر نیز چنین مشکلی وجود دارد و این موضوع قابل انکار نیست.

مسئول انجمن سینمای جوان قم ادامه داد: با توجه به این‌که باید ساختمان انجمن در مرکز شهر و در دسترس علاقه‌مندان به هنر فیلم‌سازی باشد،‌ دنبال مکان مناسبی هستیم تا در آن مکان مستقر شویم.  

بیطرفان با تاکید بر این‌که این انجمن مورد حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان است، خاطرنشان کرد: این 2 نهاد بزرگ فرهنگی تلاش شایانی در برگزاری جشنواره‌های متعدد سینمایی مانند نماز و نیایش، هفته فیلم و عکس و تولید فیلم‌های ارزشی در قم داشته‌اند.

وی با اشاره به مشکلی که برای این انجمن پیش آمده است، تصریح کرد: برای برطرف کردن این مشکل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان به همراه شهرداری قم، قول‌های مساعدی داده‌اند که امیدواریم به‌زودی عملی شوند.

بیطرفان در بخش پایانی با تقدیر از خبرگزاری فارس در نشر اخبار موفقیت‌های سینمای قم تصریح کرد: نشر موفقیت هنرمندان قمی توسط این رسانه ارزشمند موجب شده است تا درخشش هنرمندان قمی در عرصه ملی و بین‌المللی بیش از پیش دیده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها