کد خبر: ۱۸۰۷۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
مقصود جباری تهیه کننده فیلم سینمایی «من سعید هستم» با توجه به مضمون داستانی فیلم از آغاز فیلمبرداری همزمان با فصل سرما خبر داد

مقصود جباری تهیه کننده فیلم سینمایی «من سعید هستم» در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت:‌ یکی از موانع ما دریافت پروانه ساخت بود که دیروز میسر شد و حالا با جمع آوری سرمایه های لازم با توجه به فصل داستان در همین زمستان فیلم برداری را آغاز می کنیم.

وی در خصوص دلیل همکاری با حسین مهکام به عنوان یک کارگردان فیلم اولی اظهار داشت:‌ اگرچه این نخستین کار مهکام در مقام کارگردان است و پیش از این همه او را به عنوان نویسنده می شناسند اما با کارگردان های بزرگی مثل بنی اعتماد، عیاری و کاهانی سابقه کار اجرایی داشته و توانایی های خوبی در این زمینه دارد.

این تهیه کننده سینما درباره مضمون و ترکیب بازیگران فیلمش تشریح کرد:‌ «من سعید هستم»‌ مضمون اجتماعی روز با محوریت نوجوانان با توجه به زیرساخت های فرهنگی ،اجتماعی و معنوی دارد.

وی ادامه داد :‌ اگرچه هنوز جلسات کارشناسی و انتخاب عوامل تشکیل نشده است اما تصمیم داریم که از بازیگران چهره و متخصص برای همه نقش ها استفاده کنیم و آنقدر همه در فیلمنامه سهیمند که نمی توان از یک فرد به عنوان نقش اصلی یا نقش اول نام برد.

جباری درباره بودجه «من سعید هستم»‌ اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر مراکز دولتی از لحاظ کمک به تولید وضعیت امیدوارکننده ای ندارند روی حمایت های آنها حسابی نکردم و این فیلم قرار است با بودجه بخش خصوصی ساخته شود.

بنابر این گزارش «من سعید هستم»‌ که روز چهارشنبه 15 آبان در سومین جلسه شورای پروانه ساخت مجوز تولید گرفت به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی مقصود جباری تولید خواهد شد و محمدعلی کیانی(مجری طرح) ، محمود محمد طائمه(مدیر تولید) و مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)‌ آن هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها