کد خبر: ۱۸۰۶۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: علی دوستی‌مهر به عنوان مدیرفنی کنار ما در تیم ملی جوانان خواهد بود و از مدیرفنی شدن مهدوی‌کیا اطلاعی ندارم!

رحیم میرآخوری درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: آخرین اردوی تمرینی تیم جوانان پیش از اعزام به اردوی ایتالیا از امروز (شنبه) آغاز می‌شود که البته تمرینات از فردا در دو نوبت صبح و عصر به مدت 3 روز برگزار می‌شود و در این مدت سعی می‌کنیم یک یا دو بازی تدارکاتی با تیم‌هایی از لیگ دسته یک داشته باشیم.

وی افزود: در این تمرینات 23 بازیکنان دعوت شده‌اند که در پایان اردو 18 بازیکنی که برای اردوی ایتالیا اعزام خواهند شد را انتخاب می‌کنیم. در میان 23 بازیکن این اردو نفراتی از آن 6 بازیکنی که یک ماه پیش، از ترکیب تیم نوجوانان کنار رفتند، هم حضور دارند.

میرآخوری با بیان اینکه پس از اردوی ایتالیا، استعدادیابی گسترده‌ای برای تیم جوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود، در این باره توضیح داد: بعد از اردوی ایتالیا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فرخوانی اعلام کرده و ایران را به 5 منطقه استعدادیابی تقسیم می‌کنیم که هر منطقه شامل 6 استان خواهد بود. در این مناطق در طی حدود یک ماه مسابقاتی برگزار می‌شود و ما در این مدت برای تیم جوانان استعدادیابی خواهیم کرد. هدف این است که تمام بازیکنان مستعد این رده شانسی برای دیده شدن و حضور در تیم ملی جوانان را داشته باشند. نهایتا از جمع بازیکنان تیم نوجوانان که مسابقات جام جهانی امارات را پشت سر گذاشتند هم نفراتی را انتخاب و با توجه به تجربیات بین‌المللی خوبی که آنها دارند، به تیم جوانان دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم جوانان در واکنش به اینکه " علی دوستی‌مهر که به عنوان مدیر فنی کادر مربیگری تیم جوانان را تشکیل داد چه زمانی و با چه مسوولیتی به کادر فنی جوانان اضافه می‌شود" به ایسنا گفت: دوستی‌مهر به عنوان مدیر فنی تیم جوانان فعالیت می‌کرد و فکر می‌کنم از این پس هم با همین مسوولیت در کنار تیم ملی جوانان باشد. او تجریبات 15 ساله ارزشمندی از کار در رده پایه دارد که ما باید به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

میرآخوری در پاسخ به اینکه اما ظاهرا قرار است مهدی مهدوی‌کیا مسوولیت مدیرفنی تیم جوانان را برعهده داشته باشد، خاطرنشان کرد: مهدی مهدوی‌کیا از اسطوره‌های فوتبال ایران است که قطعا حضورش در کنار بازیکنان انگیزه و روحیه زیادی به تیم ما داده و بازیکنان هم می‌توانند از تجربیاتش استفاده کنند. اما از اینکه وی به عنوان مدیرفنی تیم جوانان انتخاب شده باشد، اطلاعی ندارم و فدراسیون هم صحبت جدیدی در این باره با بنده نداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها