کد خبر: ۱۸۰۶۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
باشگاه تراکتورسازي تبريز بيانيه اي را درباره بازي روز جمعه مقابل استقلال صادر کرد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي تراکتورسازي،در اين بيانيه آمده است:حماسه اي که روز جمعه در يادگار امام تبريز به وقوع پيوست برگ زرين ديگري بر ديباچه هواداراي فوتبال افزود ، هواداران شايسته و فهيم تراکتور بار ديگر خوش درخشيدند و تحسين همه حتي کارشناسان و مسئولين فوتبال را بر انگيختند ، زبان و کلام از اداي سپاس و منويات قلبي قاصر است هرچه از بزرگ منشي و حرفه اي گري هواداران گفته شود نمي تواند اداي دين نمايد .

بر اساس اين گزارش،صرفنظر از فوتبال زيبا و چشم نواز تراکتورسازي و نتيجه اي که حاصل شد هواداران شايسته تراکتور برنده اصلي مسابقه شدند .

برخي شيطنت هاي قبل از مسابقه نتوانست آرامش هواداران را بهم بزند و روي اعصاب آنها راه رود چون هوادران بر صراط فهم و شعور و حرفه اي گري مستقيم هستند .

حماسه ديروز تراکتوريها علاوه بر اينکه در داخل کشور بي سابقه بود حتي مايه اعتبار کشور در عرصه هاي بين المللي نيز گرديده ، چون AFC بازيها را رصد مي کند و عيار تيم ها و کشورها را مي سنجد .

شعارهاي ياحسين و يا ابوالفضل هواداران بزرگترين گردهمايي عزاداران حسيني را نيز رقم زد ، ديروز فقط فوتبال و تراکتور نبود بلکه ورزشگاه رنگ حسيني داشت و همه چيز تحت الشعاع ياحسين و يا ابوالفضل بود . هرچند تراکتور شايسته بود اما نتوانست بر صدر جدول تکيه بزند اما تماشاگرانش بر صدر جداول ديانت و اخلاق و ادب تکيه زدند ، حق اينها بيش از اين است .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها