کد خبر: ۱۸۰۶۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد پيش از رويارويي‌با آرسنال فاش کرد مسعود اوزيل يکي از گزينه‌هاي خريد آنها بوده است.
ديدار تيم‌هاي منچستريونايتد و آرسنال از هفته يازدهم ليگ برتر انگليس، روز يکشنبه و از ساعت 18 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر آغاز خواهد شد.

اين ديدار در شرايطي انجام خواهد شد که آرسنال با 25 امتياز از 10 ديدار گذشته خود، صدر جدول رده‌بندي را در اختيار دارد اما منچستريونايتد که فصلي بد را سپري مي‌کند، با 17 امتياز در رده هشتم قرار گرفته است.

ديويد مويس در مورد اينکه منچستريونايتد هم قصد داشت مسعود اوزيل را از رئال مادريد به خدمت بگيرد گفت: ما هم مي‌خواستيم اوزيل را از رئال بخريم اما فکر اينکه وين روني و شينجي کاگاوا همکاري خوبي با هم دارند، ما را از خريد اوزيل پشيمان کرد. البته بايد بگويم اينطور نبود که به خريد او نزديک بوده باشيم. موضوع اين بود که به خريد بازيکني اين اين پست احتياجي نداشتيم. حتي به خريد او ابراز تمايل هم نکرده بوديم زيرا بازيکناني در ترکيب داشتيم که هم پست اوزيل بودند. کارهايي که روني و کاگاوا مي‌توانند انجام دهند در تيم ما مورد توجه قرار گرفته بود. به همين خاطر نتوانستيم هيچ دليلي براي خريد اوزيل بيابيم. او فقط يکي از گزينه‌هاي خريد ما بود.

روني مي‌تواند در ترکيب منچستريونايتد نقشي اساسي ايفا کند. او در ديدارهايي که مقابل آرسنال به ميدان رفته موفق شده 10 بار دروازه توپچي‌ها را باز کند.

مويس در اين مورد و در خصوص رويارويي با آرسنال هم گفت: آنها مقابل منچستريونايتد همواره بازي‌هاي خوبي انجام مي‌دهند. در اين فصل هم که شروعي خوب داشته‌اند. پيش از اين من در منچستريونايتد نبوده‌ام. بارها با اورتون مقابل آنها قرار گرفته و نتيجه‌هاي خوبي هم گرفته‌ام. زماني که وين روني در اورتون بازي مي‌کرد و آن گل را به ديويد سيمن زد را به خاطر دارم اما آن بازي مربوط به سال‌ها پيش است. اکنون با شکلي ديگر و با تيمي ديگر مقابل آرسنال قرار مي‌گيرم. اميدوار به کسب نتيجه‌ خوب هستيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها