کد خبر: ۱۸۰۶۰۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال درباره برگزاري اردوي تيم ملي در کمپ برزيل به نکاتي اشاره کرد.
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کارلوس کي روش-سرمربي تيم ملي فوتبال درباره الويت هاي استقرار تيم ملي دربرزيل گفت: همانطور که مي دانيد اين دومين بازديد من از برزيل بود و پس از بررسي هاي انجام شده و رايزني هاي مختلف، فدراسيون فوتبال ايران دو کمپ را براي استقرار و تمرينات ملي پوشان در نظر گرفت.

انتخاب اول شهر سائوپائولو هتل Ceaser Park sp26 و کمپ تمريني Joaquin Grava-CS Coriuthians و انتخاب دوم ما شهر گويانا هتل Mercure Goiania G03 و کمپ تمريني Estadio Halle Pinheiro است.

وي در ادامه بيان کرد: همانطور که در بالا اشاره کردم الويت اول ما در شهر سائوپائولو و کمپ تمرين باشگاه کورانتياس و هتل سيزار پارک است. اين کمپ يکي از بهترين کمپ هاي موجود در برزيل بوده که داراي چندين زمين تمريني است. ضمن اينکه انواع تست هاي آمادگي جسماني، آزمايشات مختلف، امکانات پزشکي نيز موجود است. و همينطور امکانات رفاهي و سالن هاي سرپوشيده.

سرمربي تيم ملي افزود: تعدادي از برترين تيم هاي دنيا که موفق شدند به جام جهاني صعود کنند نيز به دنبال به دست آوردن اين مجموعه تمريني براي تيم هاي ملي خود هستند. همچنين مي خواهم اشاره کنم که بازديد از کمپ و محل استقرار تيم ملي د رحطيه کاري مربيان تيمهاي حاضر در جام جهاني است .

کارلوس کي روش در ادامه بيان کرد: اولويت دوم براي استقرار تيم ملي در شهر گويانا است. اين شهر در مناطق مرکزي برزيل واقع شده که نسبتا شهر کوچکي است. هتل در نظر گرفته شده هتل مرکيور گويانا است و محل تمريني کمپ استا هاله پينهريو است. اين کمپي است که تيم ملي برزيل در طول سال از امکانات بسيار خوب آن استفاده مي کند.

وي در پاسخ به اين سوال که در چه زماني مکان قطعي کمپ اصلي تيم ملي در سال 2014 مشخص مي شود، گفت: ما به زودي سفر ديگري درپيش رو داريم که در طي آن سفر جزئيات نهايي اين کمپ و حضور در سمينار فيفا و همچنين قرعه کشي جام جهاني انجام خواهد شد. بازديد از استاديوم ها و هتل هايي که بازيهاي تيم ملي در آن انجام خواهد شد نيز صورت خواهد پذيرفت.

سرمربي تيم ملي در پايان گفت: کاري که فدراسيون فوتبال و کادر فني تيم ملي پس از صعود به جام جهاني در طول فرآيند انتخاب کمپ تيم ملي در برزيل انجام داده اند بسيار به موقع بوده و در زمان مناسبي صورت گرفته و اين امر به تيم ملي کمک بسيار مي کند که از ساير تيم ها در شرايط بهتري قرار بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها