کد خبر: ۱۸۰۵۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه نفت تهران گفت: صحبت‌هايي که مکاني انجام داده است، احساسي است و به لحاظ فشار روحي و رواني چنين حرف‌هايي را زده است.
منصور قنبرزاده در خصوص اينکه انتقال خانزاده به نفت تا حدودي منتفي شده زيرا احتمال حضورش در ذوب‌آهن تقويت شده است، تصريح کرد: ما نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس ننوشته بوديم، از طريق مسئول اجرايي‌مان قرار بود توافقاتي صورت بگيرد تا پس از آن نامه‌نگاري کنيم. طبيعي است که باشگاه پرسپوليس مي‌تواند هر تصميمي بگيرد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در هر صورت نظر کادر فني ما بر اين بود که غريبي و خانزاده را جذب کنيم. اما آنطور که در خبرگزاري‌ها خواندم مثل اينکه دو باشگاه پرسپوليس و راه‌آهن قصد معاوضه بازيکن با يکديگر دارند و اين هم حق طبيعي آنهاست. مبارک آنها باشد، مي‌خواهند تعامل داشته باشند که اين مسئله بايد دو طرفه باشد.

مديرعامل باشگاه نفت در مورد اينکه آيا پس از اين با فرزاد حاتمي وارد مذاکره خواهند شد، گفت: هيچ چيزي بعيد نيست به هر حال ما مي‌خواهيم دو بازيکن جذب کنيم و در همين موضوع هم تلاش خود را انجام خواهيم داد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود گل‌محمدي نسبت به عدم اقدام باشگاه براي جذب بازيکن دلخور شده، تصريح کرد: گل‌محمدي نه وکيل دارد و نه وصي. تا اين لحظه که او به ما ليستي نداده است. جمعه رقابت‌هاي ليگ تمام شده و اگر کسي قبل از اين تاريخ با بازيکنان مذاکره کرده باشد خلاف آئين‌نامه انجام داده است. از امروز مي‌توانيم اين اقدام را آغاز کنيم. فولاد امروز نامه‌نگاري کرده و اين نشان مي‌دهد که آنها مديريت قوي و قانون‌مندي دارند.

قنبرزاده در مورد احتمال جدايي سوشا مکاني و رفتن او به فولاد يادآور شد: سوشا با ما قرارداد دارد و مي‌خواهيم که با او تعامل داشته باشيم. اولويت جابه‌جايي ما با فولاد است که اگر سوشا را بدهيم به دنبال جايگزين او هستيم که طبيعتاً از فولاد خواهد بود.

مديرعامل باشگاه نفت در مورد انتقادات مکاني نسبت به مسئولان باشگاه يادآور شد: او با ما قرارداد دارد و به نظرم اين صحبت‌ها منطقي نيست؛ باشگاه نفت حاشيه‌اي ندارد او زماني با کادر فني مشکل داشت سال گذشته هم با ابراهيم‌زاده به مشکل خورده بود امسال هم پس از اينکه در ديدار مقابل ذوب‌آهن سه گل دريافت کرد مسائلي به وجود آمد. فکر نمي‌کنم در قرارداد هيچ بازيکني ذکر شده باشد که تمام بازي‌ها در ترکيب ثابت باشد. اين موضوع هيچ‌جا نوشته نشده است.

وي ادامه داد: کميته انضباطي در مورد او تشکيل شد و رأي خود را صادر کرد او مي‌توانست نسبت به اين رأي اعتراض کند و به استيناف باشگاه ببرد. هيئت مديره باشگاه چه دشمني با مکاني مي‌خواهد داشته باشد که اينگونه برخورد کند؟ من هنوز خودم صحبتي با او نکرده‌ام به هر حال او با گل‌محمدي صحبت کرده و تعامل داشته‌اند و حل شده است. در هر باشگاهي هم اين مسائل به وجود مي‌آيد در باشگاه ما هم اين مسئله کمتر پيش آمده.

قنبرزاده تأکيد کرد: مکاني بازيکن فني است و تعصب زيادي روي تيم خود دارد اما به او توصيه مي‌کنم در کنار تعصب بايد حوصله و صبرش را بالاتر ببرد. به هر حال سرمربي هم بايد پاسخگوي باشگاه باشد اتفاقاتي که رخ داد در کميته انضباطي مورد بررسي قرار گرفت و او حداکثر 2 هفته بيرون ماند پس از او هم به خاطر عملکرد خوب بيرانوند از او استفاده شد ما هم متأسف هستيم که مکاني به تيم ملي دعوت نشد به نظرم او تحت فشار روحي و رواني است.

وي در مورد اينکه آيا رضايتنامه‌ مکاني را براي جدايي خواهند داد، گفت:‌ بايد در اين زمينه تأمل صورت بگيرد ما کمک مي‌کنيم تا او راحت باشد. هيچگاه نمي‌خواهيم بازيکنمان دچار مشکل شوند به نظرم او اين صحبت‌هايي که کرده از روي ناراحتي بوده به او هم حق مي‌دهيم چون به تيم ملي دعوت نشده و ناراحت است. به هر حال او از سرمايه‌هاي فوتبال ماست و اميدواريم که روزي به تيم ملي بازگردد، شک نکنيد نگاه همه مسئولان باشگاه به بازيکنان نگاه معلمي است.

قنبرزاده در مورد اينکه مکاني اعلام کرده کجاي دنيا بازيکن را به خاطر يک پرسش 100 ميليون جريمه مي‌کنند و همچنين اينکه از اين جدايي او ضربه‌اي نخواهد خورد، گفت: نمي‌دانم چه بگويم به نظرم صحبت‌هاي او کاملاً احساسي بوده و چيز خاصي ندارم که در اين‌باره بگويم.

وي در پايان در مورد اردوهاي آماده‌سازي تيم نفت در نيم‌فصل تصريح کرد: تلاش مي‌کنيم تا اردوي داخلي برگزار کنيم و نسبت به آب و هوا اين مسئله را تصميم خواهيم گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها