کد خبر: ۱۸۰۴۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
یکی از نمایندگان کنست اسرائیل با اشاره به تلاش نتانیاهو برای ایجاد بن بست در مذاکرات هسته ای ژنو وی را تندروتر از کابینه اش دانسته و این مذاکرات را فرصتی برای جلوگیری از یک جنگ فاجعه بار دانست.

به گزارش 598 به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، به نقل از روزنامه اتریشی "استاندارد"، "محمد باراکه" از نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی در سخنانی  مذاکرات هسته ای در ژنو سوئیس را یک فرصت برای جلوگیری از یک جنگ فاجعه بار دانسته و با اظهار شگفتی اعلام داشت که رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا از مذاکرات و توافق غرب با تهران در مناقشات اتمی جلوگیری به عمل آورد و شاید این راهی برای منحرف کردن اذهان عمومی از مشکلات اجتماعی داخلی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله مذاکرات سازش با فلسطینیان پرداخته و اظهار داشت: وی با توجه به تبرئه "آویگدور لیبرمن" از اتهاماتش و احتمال بازگشت وی به کابینه رژیم صهیونیستی کمتر تغییری در مذاکرات متزلزل سازش پیش بینی کرده و در عین حال خاطر نشان کرد که با یا بدون لیبرمن ، نتانیاهو بسیار افراطی تر از کابینه اش است.

وی افزود: مشخص است که لیبرمن یک سیاست نژادپرستانه و افراطی را دنبال می کند. اما مسئولیت مذاکرات سازش بر عهده نتانیاهو و آمریکایی ها است. آمریکا اخیرا این قدرت را داشت که رژیم صهیونیستی را به توافق با فلسطینیان مجبور کند، اما اینکه آنها این کار را انجام ندادند نشان دهنده این است که میانجی بدی در مذاکرات سازش هستند.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود رژیم صهیونیستی و آمریکا را در پشت پرده قتل "یاسرعرفات" رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین دانست و گفت در این راستا فیلمی وجود دارد که در آن "آریل شارون" نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با "شاول موفاز" وزیر دفاع (وزیر جنگ رژیم صهیونیستی) در این باره بحث می کردند که عرفات را ساقط کنند. اینکه حالا در بقایای جسد عرفات ماده رادیو اکتیو "پلونیوم" یافت شده است تقویت کننده چنین فرضیه ای است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها