کد خبر: ۱۸۰۴۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۲
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت علوم تحقیقات و فناوری باید محلی برای حضور افرادی شایسته باشد گفت: انتصاب های حاشیه ساز در وزارت علوم جای سوال دارد و وزیرعلوم باید نهایت دقت را در انتصاب ها و سخنانی که مطرح می کند داشته باشد.
به گزارش 598، ابوالقاسم خسروی در گفتگو با مهر اظهار کرد: وزیر علوم در زمینه انتصاب های اخیر در این وزارتخانه نتوانست توضیحات راضی کننده ای به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه دهد.

فرجی دانا پاسخی اقناع کننده نداشت

وی با تاکید بر اینکه فرجی دانا به دلیل ارائه ندادن پاسخی اقناع کننده، کمیسیون آموزش و تحقیقات را با تردید مواجه کرد، افزود: سخنان وزیر علوم در خصوص دانشجویان ستاره دار نیز اقدامی اشتباه است چرا که دانشجویانی که از ادامه تحصیل بازمانده اند نقص مدرک داشته اند و نباید برای آنها از اصطلاح دانشجویان ستاره دار استفاده کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت علوم باید مرکزی برای رشد و توسعه حوزه علم در کشور باشد اما انتصاب ها و سخنان حاشیه ساز به این حوزه ضربه و آسیب جدی وارد می کند.

وزیر علوم همراه با اعتدال و عقلانیت حرکت کند

به گفته وی امروز در حوزه علم باید با اقدامات راهبردی و اساسی تحول جدی ایجاد کرد و در این راستا انتخاب افراد شایسته در وزارت علوم می تواند نظام اسلامی را به این هدف نزدیک کند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس از وزیر علوم می خواهد همراه با اعتدال و عقلانیت حرکت کند، افزود: بی تردید تمامی کسانی که در ماجرای فتنه ۸۸ دست داشته اند نباید در وزارت علوم به کار گرفته شوند و این امر به هیچ وجه برای مجلس قابل قبول نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها