کد خبر: ۱۸۰۲۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۲
شماری از تروریست‌های «جبهه النصره» که خود را در یک قدمی اسارت توسط ارتش سوریه می‌دیدند، با بستن مواد منفجره به بدن خود ‌در شهرک «تلعرن» خودکشی کردند.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، تروریست‌های وابسته به گروهک «جبهه النصره» از گروه‌های وابسته به سازمان تروریستی القاعده به منظور جلوگیری از به اسارت گرفتنشان توسط نیروهای ارتش سوریه در شهرک «تلعرن» از توابع «ریف حلب» با بستن مواد منفجره خودکشی کردند.

این گزارش حاکی است که شهرک تلعرن شاهد درگیری شدیدی بین نیروهای ارتش سوریه و افراد مسلح وابسته به تروریست‌های جبهه النصره و «ارتش آزاد» است. افراد مسلح سعی می‌کنند مواضع خود در این شهرک را حفظ کرده و از بازپس گیری آنها توسط ارتش سوریه جلوگیری کنند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه با برگزاری عملیاتی در صدد باز پس گیری کنترل شهرک تلعرن به منظور باز کردن راه‌ منتهی به «تل حاصل» و «المحطه الحراریه» در نهایت باز پس گیری کنترل فرودگاه «کویرس» است.

افراد مسلح هم اکنون به منظور جلوگیری از پیشروی‌های ارتش در منطقه استراتژیک «المحطه ‌الحراریه»، این منطقه را با ده‌ها خمپاره‌ها و موشک‌های دست ساز هدف قرار می‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها