کد خبر: ۱۸۰۲۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۱۶ آبان ۱۳۹۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از منامه، جریان اسلامی الوفاء که از جمله گروه‌هایی است که سرنگونی «آل خلیفه» را خواستار است، اعلام کرد که عبدالوهاب حسین دبیر کل این جریان به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شده است.

این جریان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که روز سه‌شنبه برخی منابع زندان مرکزی «جو» از وخامت حال عبدالوهاب حسین خبر داده و اعلام کردند که قسمت راست بدن او به طور مداوم در حال لرزش است.

در این بیانیه آمده است عبدالوهاب پس از انتقال به بیمارستان هنوز به زندان بازگردانده نشده است و وخامت حال او نگران کننده است.

در همین ارتباط، «یوسف المحافظة» فعال حقوقی و مسئول پیگیری و کنترل در مرکز حقوق بشر بحرین تاکید کرد که عبدالوهاب صبح روز گذشته به بیمارستان منتقل شده و تا کنون به زندان بازگردانده نشده است.

وی گفت وخامت حال عبدالوهاب و انتشار اخبار مربوط به ممنوع الملاقات بودن وی، نگران کننده است.

صدور حکم حبس ابد برای عبدالوهاب

عبدالوهاب که چهره انقلابی سرشناس و فعال سیاسی بحرینی است چند ماه پیش به حبس ابد محکوم و حکم او در دادگاه تجدید نظر تایید شد.

وی بیماری‌های زیادی دارد و عدم معالجه این بیماری‌ها زندگی وی را در معرض خطر قرار داده است تا جایی که پیش از انتقال به بیمارستان، سمت راست بدن او لرزش داشته و قادر به حرکت نبود و اخیرا تشخیص داده شد که اعصاب این قسمت از بدن او دچار مشکل شده است.

پزشکان عبدالوهاب اعلام کردند که با گذشت زمان، حرکت او بیش از پیش مشکل خواهد شد و برای درمان باید به خارج از کشور اعزام شود اما تنها درمانی که وی دریافت می‌کرد قرص‌های مسکن قوی بود.

در این شرایط، نیروهای انقلابی بحرین روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای، نظام حاکم را مسئول هرگونه وخامت حال عبدالوهاب دانسته و بر معالجه فوری او تاکید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها