کد خبر: ۱۸۰۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
یک مسئول نظامی آمریکایی در راستای اهداف ایران هراسی اعلام کرد که گروه های شیعه در عراق که با جمهوری اسلامی ایران در ارتباطند برای امنیت ملی عراق بسیار خطرناک تر و بدتر از القاعده می باشند!
به گزارش 598 به نقل از سرویس بین الملل بی باک، یک مسئول نظامی آمریکایی در راستای اهداف ایران هراسی اعلام کرد که گروه های شیعه در عراق که با جمهوری اسلامی ایران در ارتباطند برای امنیت ملی عراق بسیار خطرناک تر و بدتر از القاعده می باشند!

ژنرال "جفری بوکانن" سخنگوی ارتش آمریکا در عراق مدعی شد که خطرناکترین گروه ها برای امنیت این کشور همان گروه ها و احزاب شیعه می باشند که با ایران در ارتباطند.

وی در ادامه شانتاژ خود، مدعی شد: جنایت احزاب شیعی در عراق بسیار بیشتر از چند مورد جنایت القاعده در بعضی از مناطق این کشور است!

بوکانن افزود: اغلب سربازان آمریکایی کشته شده در این کشور توسط همین گروه های شیعی و با سلاح های تولیدی کشور ایران قربانی می شوند.

گفتنی است، چندی پیش و در پي عمليات موفقيت آميز سپاه پاسداران عليه گروهك تروريستي پژاك، سخنگوي ارتش آمريكا در عراق بطور رسمي و علني براي دفاع از اين گروهك تروريستي اعلام آمادگي كرد.

جفري بوكانن تصريح كرد كه آماده ايم در نقاط هم مرز با ايران مستقر شويم.

به گزارش شبكه تلويزيوني العراقيه، نيروهاي آمريكايي در عراق اعلام كردند آماده اند در مناطق مرزي شمالي هم مرز با ايران مستقر شوند تا بمباران مناطق كردستان عراق از سوي ايران پايان يابد.

نيروهاي آمريكايي از تهران خواستند با بغداد درباره مشكلات موجود مذاكره كند. همچنين سخنگوي ارتش آمريكا در عراق با اين ادعا كه ايران اختيار ندارد مرزها و روستاهاي شمالي عراق را بمباران كند و مشكلات ايران و عراق بايد از طريق تفاهم با دولت عراق حل و فصل شود گفت: در صورتي كه بغداد از نيروهاي آمريكايي بخواهد به همراه نيروهاي امنيتي عراقي در مناطق درگيري مستقر شوند آماده پذيرش اين مأموريت خواهد بود.

اين در حالي است كه دولت عراق پس از درگيري هاي سپاه با گروهك تروريستي پژاك اعلام كرده بود جمهوري اسلامي ايران در اين درگيري ها از مرزهاي خود تجاوز نكرده و وارد خاك عراق نشده است.

در آن ایام همچنين حاكم زاملي، عضو كميسيون امنيت و دفاع مجلس عراق در واكنش به سخنان سخنگوي ارتش آمريكا تصريح كرده است كه عراق از نيروهاي آمريكايي نمي خواهد امنيت مرزهاي خارجي اش را حفظ كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها