کد خبر: ۱۸۰۰۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۶ آبان ۱۳۹۲
نخست‌وزیر دولت حماس ضمن تمجید از ثبات و پایداری فلسطینیان در برابر محاصره رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و مسیر خود به سمت استقلال و آزادی و بازگشت تمامی آوارگان به شهر و دیارشان را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ اسماعیل هنیه، نخست‌وزیر دولت حماس در جریان افتتاح چندین پروژه مهم در شهر بیت لاهیا بار دیگر محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و از کشورهای عربی خواست از ملت فلسطین در برابر ظلم و جنایت‌های این رژیم حمایت کنند.

هنیه گفت: متاسفانه برخی دوستان نزدیک به ما نیز در محاصره غزه دست دارند. این که رژیم صهیونیستی ما را محاصره کند، امر عجیبی نیست اما محاصره ملت فلسطین از سوی کسانی که از امت عربی و هم‌زبان ما هستند، جای بسی تعجب و تأسف است.

وی در ادامه تلاش‌های شهرداری بیت لاهیا در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و اجرای طرح‌های عمرانی و حیاتی در این شهر را مورد تمجید قرار داد و تأکید کرد که این طرح‌ها و پروژه‌ها می‌تواند گامی دیگر در راستای شکستن محاصره غزه باشد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه خاطرنشان کرد که ملت فلسطین همواره با ثبات و پایداری خود و با ادامه ساخت و ساز به مقابله با محاصره ظالمانه اسرائیل ادامه می‌دهد و افتتاح پروژه‌های حیاتی در بیت لاهیا پیامی صریح و سازنده در راستای آزادسازی سرزمین فلسطین خواهد بود.

وی همچنین تصریح کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر محاصره ظالمانه دشمن تسلیم نخواهد شد.

هنیه اظهار کرد که افتتاح پروژه‌های مذکور همزمان با فرا رسیدن سالروز نبرد قهرمانانه سجیل انجام می‌گیرد که مبارزان قهرمان فلسطین در این نبرد دلاوری و رشادت‌های زیادی را از خود به نمایش گذاشته و ضمن تحمیل شکستی مفتضحانه به دشمن صهیونیستی، دستاوردهای بزرگی را کسب کردند و با ضربه زدن به تل‌آویو و دورترین مناطق تحت سیطره دشمن با موشک‌های دست ساز و محلی، جهانیان را مات و مبهوت کردند.

وی تصریح کرد که تمامی این رشادت ها ثابت کرد که ما همچنان به مبارزات خود و عمران و بازسازی مناطق فلسطینی ادامه می دهیم و شعار ما همانا این است که با یک دست می سازیم و با دست دیگر در برابر دشمن مقاومت می کنیم، این شعاری است که ما از نخستین روزهای به دست گرفتن حاکمیت در باریکه غزه همواره بر آن تاکید داشتیم و تا به ابد بر آن پایبند بوده و هرگز از آن کوتاه نخواهیم آمد.

هنیه در ادامه عملیات بی‌نظیر مبارزان مقاومت در خان یونس را ستود و تاکید کرد که خان یونس همواره دلاوری‌های زیادی را در مقابله با دشمن صهیونیستی به نمایش گذاشته و دشمن را عاجز و درمانده کرده است.

وی افزود: امروز بیت لاهیا شعار عمران و سازندگی را سرلوحه خود قرار داده و شعار دیروز خان یونس نیز مقاومت بود، فردا هم بیت لاهیا شعار مقاومت را در پیش می‌گیرد و خان یونس در راستای عمران و سازندگی گام برمی‌دارد. این همواره شعار ما بوده و خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها