کد خبر: ۱۷۹۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)،از گردانهای عزالدین قسام و دیگر گروههای مسلح فلسطینی خواست پاسخ رژیم صهیونیستی را بدهند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه صوت الاقصی، "اسماعیل رضوان" گفت: گروههای مسلح فلسطینی خواستار پاسخ کوبنده در برابر تجاوزات اسرائیل هستند از همین رو ما از گردانهای عزالدین قسام، قدس و دیگر گروههای مسلح می خواهیم که واکنش نشان دهند.

وی تصریح کرد: آتش بسی با رژیم صهیونیستی وجود ندارد زیرا این رژیم جز منطق زور نمی فهمد.ما خطاب به صهیونیستها می گوییم که ترور و کشتار ابهت ما را از بین نمی برد.

رضوان افزود: ما در حمایت از آرمانها فلسطین جدی هستیم و از مقاومت حمایت می کنیم و اجازه نخواهیم داد که نوار غزه لقمه راحت الحلقومی برای اسرائیل شود.

همچنین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دیگر آتش بسی با رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

از سوی دیگر "ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار تشکیل نشت فوق العاده شورای امنیت برای توقف تجاوزهای اسرائیل علیه نوار غزه شد.

همچنین "صائب عریقات" عضو کمیته مرکز سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: رئیس تشکیلات خودگردان "ریاض منصور" نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل را مامور تحرک فوری برای برگزاری نشست ویژه شورای امنیت برای توقف حملات اسرائیل کرده است.

از سوی دیگر گردانهای "ناصر صلاح الدین" شاخه نظامی جنبش مقاومت مردمی فلسطین مسئولیت حمله به یک باند فرودگاه اسرائیلی در شرق اردوگاه "المغازی" را بر عهده گرفت.

خبر دیگر اینکه گردانهای قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقر "ناحل عوز" را با موشک هدف قرار داده است.

گردانهای قدس همچنین مسئولیت حملات به "اسدود"،"بئر السبع"،"عسقلان" را  با یازده موشک که طی یکی از این حملات ده صهونیست کشته شدند را بر عهده گرفت.

در بیانیه این گردانها آمده است: ما به جنایات رژیم صهیونیستی به شدت پاسخ خواهیم داد.

شایان ذکر است که  در حملات اخیرا صهیونیستها به نوار غزه 15 فلسطینی از جمله سه کودک شهید و 60 نفر دیگر زخمی شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها