کد خبر: ۱۷۹۸۸۶
زمان انتشار: ۲۲:۵۷     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
تيم فوتبال استقلال آخرين تمرين سنگين خود را قبل از ديدار با تراکتورسازي از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري کرد. خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده تنها غايبان تمرين امروز بودند. ضمن آنکه سرمربي تيم استقلال در ابتداي تمرين نظاره‌گر بازي پرسپوليس و استقلال خوزستان شد.

*پس از پايان نيمه اول قلعه‌نويي که تمرينات به مجيد صالح سپرده بود کار را برعهده گرفت و نظاره‌گر برنامه‌هاي تاکتيکي شد.

*حنيف عمران‌زاده امروز با خودروي «فولوکس بيتل» سفيد رنگ به محل تمرين آمد که زيبايي اين ماشين تماشاگران را غافلگير کرده بود.

*سياوش اکبرپور که از قبل از بازي با سايپا در تمرينات شرکت نمي‌کرد امروز در کنار ديگران بازيکنان به تمرين پرداخت. اين بازيکن با چهره‌اي اخمو و البته ناراحت به تمرين استقلال آمد.

*محمد قاضي به صورت انفرادي زير نظر بدنساز آبي‌پوشان به تمرين پرداخت.

*گوران لاوره که به دليل سرماخوردگي شديد يکي دو روزي در تمرينات به صورت جداگانه تمرين مي‌کرد امروز در کارهاي گروهي شرکت داشت.

*با توجه به سرقت کفش‌هاي جواد نکونام امروز مسئولان کمپ يک نفر را براي مراقبت از رختکن در همان محوطه گذاشته و قفل کمد هافبک تيم استقلال را تعويض کردند.

*شاهرخ بياني و ميرشاد ماجدي در تمرين امروز حضور داشتند.

*حدود 30 نفر از هواداران استقلال نظاره‌گر برنامه‌هاي تاکتيکي اين تيم شدند.

*دکتر نوروزي نيز در تمرين امروز حضور داشت و براي دقايقي با قلعه‌نويي به گفت‌وگو پرداخت.

*بحث حضور « کبه»‌ در استقلال باعث شده بود تا تماشاگران در خصوص کيفيت بازي اين بازيکن سؤالاتي را بپرسند و از زمان حضور او در تمرينات اطلاعات بگيرند.

*در ابتداي تمرين بازيکنان زير نظر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداختند سپس در قالب گروه‌هاي چند نفره زير نظر مجيد صالح تمرين کردند و در مرحله پاياني تمرين دفاع به حمله را پشت سر گذاشتند. سيد مهدي رحمتي زير نظر حميد بابازاده تمرينات جداگانه انجام مي‌داد.

*آخرين تمرين تيم استقلال فردا از ساعت 11 و 30 دقيقه صبح برگزار و اين تيم ساعت 15 و 30 دقيقه تهران را به مقصد تبريز ترک خواهد کرد. آبي‌پوشان در هتل شهريار تبريز مستقر خواهند شد.

* در اواخر تمرين روي پاي ساموئل يخ گذاشته شد.

ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و استقلال از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام برگزار مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها