کد خبر: ۱۷۹۸۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
پس از اينكه جدایی تیموریان از استقلال جدی شد، استقلالي ها براي انتقال ستاره خط هافبک داماش سر ميز مذاكره رفتند.

598، اگرچه امیر قلعه نويی هنوز فهرست خرید و فروش های استقلال در نیم فصل لیگ سیزدهم را اعلام نکرده اما یک منبع موثق خبر داد كه محمد آبشک یکی از گزینه های سرمربی استقلال است.


در حالی که پیش از این گفته می شد محمد آبشک، ستاره خط هافبک داماش در پایان نیم فصل اول لیگ سیزدهم به یکی از دو تیم فولاد یا پرسپولیس می رود، امروز از رشت خبر رسید استقلال و داماش بر سر انتقال این بازیکن وارد مذاکره می شوند.


برابر با شنیده های ما، امیر قلعه نويی که هنوز فهرست خرید و فروش های استقلال در پایان نیم فصل اول را به صورت رسمی اعلام نکرده، روی جذب هافبک دونده و انرژیک داماش نظر دارد و به زودی و با آغاز مهلت نقل و انتقالات نیم فصل، دو باشگاه استقلال و داماش بر سر انتقال این بازیکن وارد مذاکره می شوند.


با این حساب به نظر می رسد جدایی آندرانیک تیموریان از استقلال جدی است و قلعه نويی می خواهد در صورت از دست دادن آندو، خط هافبک تیمش را با جذب بازیکنی که خصوصیات مشابه ای با تیموریان دارد، تقویت کند.


گویا تیموریان قرار است به لیگ قطر یا لیگ کره جنوبی برود و در قرارداد او با استقلال، بندی وجود دارد که مطابق آن تیموریان می تواند به پیشنهادهای خارجی جواب مثبت بدهد. البته پیش از این باشگاه مس کرمان هم خواهان جذب محمد آبشک شده بود که آبشک و عابدینی این پیشنهاد را رد کردند.
رادنيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها