کد خبر: ۱۷۹۸۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
هافبک تیم ذوب آهن گفت: «مادرم به خاطر حرف های آذری در برنامه 90 اشک ریخت.»
598؛ سینا عشوری درباره جریمه 60 میلیونی اش بعد از اخراج مقابل راه آهن سورینت اظهار داشت: «این جریمه نظر باشگاه است و باید به آن احترام بگذارم. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.»


او درباره صحبت های مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در برنامه 90 مبنی بر آنکه حرکت عشوری، احمقانه بود، تصریح کرد: «آذری مدیرعامل قابل احترامی است و من به او مدیونم و حرفی نمی زنم. اما هر کس دیگری جای او این حرف ها را می زدم ساکت نمی ماندم چون مادرم بعد از برنامه دیشب 90 از شدت ناراحتی اشک ریخت.»


عشوری ادامه داد: «من سال هاست که در باشگاه ذوب آهن بازی می کنم و با تمام شرایط این باشگاه کنار آمده ام. آن زمان که خیلی ها به خاطر پول این باشگاه را ترک کردند من در ذوب آهن ماندم. روزهایی که بازیکنان در زمین راه می رفتند من از جان مایه گذاشتم اما هیچ کس از من تعریف نکرد ولی حالا همه کاسه کوزه ها سر من شکسته می شود. ایرادی ندارد. این درس عبرت خوبی برای من شد.»


او درباره آنکه باشگاه ذوب آهن بعد از بررسی تکل او احتمالا 100 میلیون تومان دیگر او را جریمه خواهد کرد و این شایعه به وجود آمده که او به خاطر بازی با تیم منصور ابراهیم زاده عمدا از زمین بازی اخراج شده است، گفت: «نمی توانم این تهمت را تحمل کنم. من به هیچ عنوان عمدا تکل نزدم تا اخراج شوم. امیدوارم آقای ابراهیم زاده مصاحبه کند و بگوید که این وصله ها به من نمی چسبد.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها