کد خبر: ۱۷۹۷۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۰

به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، محمد نوری زاد نویسنده و کارگردان حامی فتنه ایرانی که در اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام دستگیر شده بود و در مدت بازداشت تلاش بسیاری می کرد خود را خیرخواه انقلاب و نظام جلوه دهد و چند ماهی است که پس از طی دوران محکومیت آزاد شده است چهارشنبه شب گذشته در سفری به شهر قم در منزل تیمی محمود دردکشان از بازماندگان باند مهدی هاشمی معدوم و از اعضای دفتر حسینعلی منتظری حضور یافته و اقدام به لجن پراکنی های جدید بر علیه نظام کرده است .

به گزارش خبرنگار ما این کارگردان حامی جریان فتنه که در آذرماه سال 88 بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود در طول ماه های بازداشت خود سعی زیادی داشت تا با اعتصاب غذا و یا با نامه نگاری های گوناگون توجهات مردم و رسانه ها را به خود جلب کند . وی که سال های زیادی در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت کرده است پس از آزادی تلاش زیادی دارد خود را به عنوان یک منتقد سیاست های نظام معرفی کند و به همین جهت با حضور در منزل تیمی حجت الاسلام درد کشان به سیاه نمایی های خود بر علیه نظام ادامه داده است.


وی در این جلسه شبانه با اظهار ندامت و پشیمانی از گذشته انقلابی خود از اینکه دل در گرو آرمان های انقلاب داشته به شدت ابراز برائت کرده و افزوده است : " حوادث سال  به خوبی چشم ما را باز کرد تا بدانیم با چه نظام بی رحم و یکجانبه گرایی طرف هستیم . این نظام حرف مردم را در گلو خفه می کند و به رای مردم احترام نمی گذارد . البته نمی دانم چرا تلاش های ما در سال 88 نتیجه دلخواه نداد اما مهم ترین نکته ای که باید عنوان داشت این است که اقدامات نظام به شدت محکوم است و . . . . . ."

نوری زاد در صحبت های دیگری با محمود دردکشان و برخی از اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه  قم حاضر در جلسه با ابراز تشکر بی نهایت خود از پشتیبانی های مجمع در طول بازداشت تصریح کرده است: پس از پیروزی انقلاب احمق ها و . . . کار نظام را به دست گرفتند و نمونه کامل این بی خردی ها کنار گذاشتن منتظری از قائم مقامی رهبر ی بود چرا که منتظری فرد شایسته ای برای این نظام بود "

این کارگردان فتنه گر در ادامه صحبت هایش لجن پراکنی های زیاد دیگری را برای خوش آمد حلقه فتنه مهدی هاشمی معدوم مطرح می کند که متاسفانه به دلیل به کار بردن الفاظ رکیک و زشت و توهین های بی شرمانه بر علیه نظام قادر با انتشار آن ها نیستیم . امانکته ای که در این میان بسیار مهم به نظر می رسد این است که نوری زاد با این کار تلاش می کند اقبل فتنه گران را به خود جلب کند تا بلکه با آبروی از دست رفته خود حداقل در میان اعضای فتنه پایگاهی پیدا کند . اما نکته قابل توجه انتخاب فردی خطرناک مانند محمود دردکشان است که در سوابق خود دستگیری های متعدد و اقدام بر علیه نظام و همکاری و همراهی با باند معروف مهدی هاشمی معدوم را دارد . این فرد که از افراد بدنام حتی در داخل خود جریان فتنه به حساب می آید وظیفه ایجاد پایگاه را برای نوری زاد به دوش می کشد .


از طرف دیگر تحرکات دوباره بقایای باند مهدی هاشمی نیز در نوع خود قابل توجه است چرا که درد کشان به عنوان شاخص ترین عضو بازمانده از آن جریان مسموم با کرایه کردن منزلی در خیابان سمیه قم اخیرا جلسات سیاسی متعددی را در آستانه انتخابات مجلس در این خانه برپا کرده است و افرادی چون جعفری از اعضای نهضت آزادی و . . . را به این خانه دعوت کرده است . این خانه در حقیقت به محفلی تیمی برای برپایی جلسات طیف فتنه تبدیل شده که در همین زمینه مسئولان مربوطه امنیتی باید اقدام لازم را انجام دهند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۷:۱۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
همیشه برایم سوال بوده که این بابا که زندان بوده چه طوری برای رهبری با ان لحن تند نامه مینوشته یا اگر در مرخصی مینوشته چطور دوباره بهش اجازه میدادن بره مرخصی و دوباره این نامه ها رو بنویسه. ایا من هم اگر یکی از این نامه ها رو نوشته بودم الان زنده بودم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
ما یه ضرب المثلی داریم که می گه :
کور کورو پیدا می کنه ، آب گندیده چاله رو !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام

یادم نمی ره این خناس در حسینیه حضرت امام (ره) رونوشتی رو برای حضرت سید علی می خوند که بارها در اون خطاب "مولای من" بود. حالا یادش رفته حضرت سید علی بیش از این تمجیدها و الفاظ احتیاج به عمار داره.

اگر دست علی دست خدا نیست
چرا دست دگر مشگل گشا نیست؟
یا علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها