کد خبر: ۱۷۹۶۷۰
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۱۴ آبان ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال آن هم در آزادی شرایط ویژه‌ای دارد که برای همه تیم‌ها انگیزه زیادی ایجاد می‌کند. جایگاه تیم‌ها در جدول نمی‌تواند نتیجه بازی را پیش‌بینی کند. امیدواریم فردا بازی زیبا و تماشاگرپسندی انجام دهیم و با امتیاز تهران را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و امسال در لیگ برتر و جام حذفی خوب کار کرده است. این تیم سرعتی و جوان است و ما باید با پرسپولیس و هوادارانش همزمان بجنگیم. البته برخی از بازیکنان ما برای اولین بار به آزادی می‌آیند اما بازیکنان باتجربه‌مان به ما کمک می‌کنند.

وی در ادامه از مصدومیت کعبی و شاهوردی خبر داد و گفت: تیمش برای بازی با پرسپولیس محروم ندارد.

وی ادامه داد: ما اگر ببازیم، جایگاه‌مان تغییر زیادی نمی‌کند. ما تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم. بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند و اگر برنامه‌های تاکتیکی‌مان را خوب اجرا کنند امتیاز می‌گیریم. نکته مهم این است که حریف فردای ما پرسپولیس است و بازیکنانمان انگیزه زیادی برابر آنان دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره جایگاه تیمش در پایان فصل گفت: تیم ما بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است. لیاقت تیم ما این است که بالای جدول باشد. ما در نیم فصل با اضافه کردن چند بازیکن، تیم را تقویت می‌کنیم و در حد نام خوزستان بازی می‌کنیم.

ویسی در ادامه درباره پیوستن ایمان مبعلی به استقلال تهران گفت: اگر بازیکنی بخواهد پیشرفت کند، راه پیشرفتش را نمی‌بندیم. اگر بخواهد در تیم بزرگتری بازی کند تا به تیم ملی برود، مشکلی نداریم. اما تاکنون هیچ درخواستی به ما داده نشده است. اگر پیشنهادی باشد رویش فکر می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: بازی‌هایی بوده که گل نخورده‌ایم و بازی‌هایی هم که بوده گل‌های زیادی خورده‌ایم. امیدوارم فردا اتفاق بدی نیفتد. شک ندارم که بازیکنانم می‌دانند که در کجا بازی کنند. گل‌هایی که خوردیم، همه در خانه خودمان بوده است. اگر به گل‌های خورده‌مان نگاه کنیم، زمانی بوده که ما توپ را در اختیار داشته‌ایم و در ضدحمله گل خورده‌ایم. امیدوارم فردا این اتفاق نیفتد. بازیکنانم تاکتیک‌هایی که برایشان تعریف کرده‌ایم به خوبی اجرا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها