کد خبر: ۱۷۹۳۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز از دروازه بان محبوب تیمش درلخور است و ممکن است وی را نیمکت نشین کند.

598؛ صحبت‌هاي پر از گلايه نيلسون در مورد بدحسابي‌هاي باشگاه و تهديدش به ترك پرسپوليس در نيم فصل، اصلا به مذاق مديرعامل و سرمربي خوش نيامد.

 

واكنش رويانيان به اين صحبت‌ها، يك اولتيماتوم بود و او به دروازه‌بان برزيلي گفت كه اگر بخواهد، در نيم‌فصل مي‌تواند برود.

 

آقاي مديرعامل با همين حرف، به نيلسون شوك وارد كرد و باعث عقب‌نشيني او شد. به گونه‌اي كه نيلسون مجبور شد در مصاحبه‌اي دوباره خشمش را فرو بخورد و بگويد كه فشار بي‌پولي باعث شده چنين حرف‌هايي را به زبان بياورد.

 

از آن سوي ديگر، مديربرنامه‌هاي او هم در ديدار با رويانيان در مورد شرايط اقامتي و دردسرهاي نيلسون مواردي را مطرح كرد تا مشكلي متوجه اين دروازه‌بان برزيلي نشود. علي دايي اما همچنان از نيلسون دلخور است.

 

او كه پيش از اين هم شنونده گلايه‌هاي اين دروازه‌بان بوده، در تمرين‌هاي اين چند روز بارها در گوش بازيكنانش خوانده كه پرسپوليس به هيچ بازيكن خاصي متكي نيست!

 

دو روز پيش هم به آنها مي‌گفت: «هر كسي از طريق باشگاه مطالباتش را طلب كرد، ديگر سمت من نيايد و نخواهد كه من بروم حقش را بگيرم. يا به من مي‌گوييد و من پيگير مي‌شوم، يا خودتان با مديرعامل صحبت مي‌كنيد و از آن به بعدش ديگر به من ربطي ندارد!»

 

يعني يك جور ياركشي كه چون نيلسون به آن پايبند نبوده، از چشم سرمربي افتاده! حرف‌هاي درگوشي پرسپوليسي‌ها در درفشي‌فر هم همه در تاييد همين اتفاق بود. اينكه علي دايي ديگر تمايلي به استفاده از دروازه‌بان برزيلي ندارد و ديگر او را تحويل نمي‌گيرد.

 

يكسري‌ها هم مي‌گويند كه دايي از همان اول فصل دوست داشته به عليرضا حقيقي بازي بدهد اما بهانه‌اي براي كنار گذاشتن نيلسون نداشته كه حالا اين بهانه را هم به دست آورده است.

 

شايعه نيمكت‌نشيني‌هاي نيلسون هم ريشه در اتفاق‌هاي همين چند روز دارد. شايعه‌هايي كه بزرگ‌ترين تغيير پرسپوليس در بازي فردا برابر استقلال صنعتي را نيمكت‌نشيني دروازه‌بان برزيلي خوانده‌اند و فيكس شدن حقيقي.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها