کد خبر: ۱۷۹۲۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
پس اتفاقاتي که در بازي فولاد با گسترش فولاد افتاد و برخي از تماشاگران اين تيم اهوازي به عده اي از بازيکنان فولاد فحش دادند اين اتفاق سر و صداي زيادي کرد که حتي منجر به اعتراض شديد بختيار رحماني کاپيتان اين تيم شد و حتي بختيار تهديد به جدايي کرد،و اين اتفاقات براي تيمي که در صدر جدول است کمي عجيب است.
در همين رابطه سيامک سرلک کاپيتان سابق فولاد به سايت گل گفت: اين اتفاق براي من که در گذشته کاپيتان فولاد بودم خيلي عجيب بود و باور نکردني بود. زمان ما هرگز چنين اتفاقي پيش نيامد و انصافاً الان هم حق فولاد اين نيست که هواداران اين برخورد را با تيم محبوبشان داشته باشند.

سرلک در ادامه گفت:من با بختيار رحماني موافق هستم و او حق دارد که عصباني باشد. رحماني کاپيتان فولاد است و از بهترين بازيکنان ليگ امسال است،همچنين آقاي فرکي فوق العاده عمل کرده و نشان داده که مربي خيلي بزرگي است و فولاد را دگرگون کرده است.

کاپيتان سابق فولاد در پايان گفت: اين فولاد لايق تشويق و حمايت است نه سرزنش،من نمي دانم کساني که به بازيکنان فولاد توهين کردند چه هدفي داشتند.اما اين را خوب مي دانم که هواداران واقعي و فهيم فولاد مي بينند که اين تيم چه قدر خوب کار کرده است و مي تواند امسال به قهرماني برسد.

من به عنوان يک فولادي براي اين تيم آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم فولاد با مديريت خوبي که دارد و سرمربي بزرگ و بازيکنان خوبش با حمايت هوادارنش به قهرماني اين فصل برسد و در جام باشگاه هاي آسيا هم به موفقيت دست پيدا کند.

سرلک همچنين در مورد بازگشتش به ليگ برتر افزود: يک پيشنهاد خيلي خوب از يک تيم تهراني دارم و يک تيم شهرستاني هم پيشنهاد رسمي خودش را به من داده است، به هر حال من مي‌خواهم بهترين تصميم را بگيرم تا بتوانم عقب افتادگي خودم را با تلاش بيشتر و يک انتخاب خوب جبران کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها