کد خبر: ۱۷۹۱۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی استان سمنان از تلاش 19 ساعته مأموران پلیس برای دستگیری قاتل 19 ساله شیشه‎ای خبر داد که عمه و دختر عمه چهار ساله‎اش را برای 500 هزار تومان به طرز فجیعی در شهرستان آرادان به قتل رسانده بود.

به گزارش فارس از استان سمنان، سردار محمدرضا میرزایی پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: ساعت 14 بعد از ظهر شنبه، یازدهم آبان ماه خبر وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل در شهرستان آرادان به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اعلام شد.


وی تصریح کرد: مأموران پلیس پس از دریافت خبر و با توجه به حساسیت موضوع، بی‎درنگ در محل حادثه حاضر و با صحنه‎ای دردناک روبه‎رو شدند؛ جسد عرق به خون مادر 32 ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و دختر چهار ساله‎اش که با ضربات چاقو مجروح و سپس به طرز فجیعی حلق‏آویز شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: هماهنگی‎های لازم برای حضور مقام قضایی و پزشکی قانونی صورت گرفت و با تأیید مرگ قربانیان از سوی پزشک قانونی و دستور قضایی ویژه قتل، اجساد به سردخانه منتقل شدند.

میرزایی ادامه داد: از همان لحظه نخست، تلاش گسترده‎ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت دردناک که النگوهای مقتوله را نیز به سرقت برده بودند، آغاز شد و تیم‎های مجرب و ویژه‎ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان سمنان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان آرادان، پیگیری پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در بررسی‎های اولیه، سرنخ‎هایی از تردد مشکوک یکی از وابستگان مقتوله (مادر) صبح روز وقوع جنایت به دست آمد و همین سرنخ کافی بود تا پرده از راز این جنایت هولناک برداشته شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در ادامه تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس مشخص شد، برادرزاده مقتوله، جوانی است 19 ساله بیکار دارای سوابق متعدد کیفری و البته معتاد به مواد مخدر صنعتی و خطرناک شیشه است.

میرزایی ادامه داد: تلاش برای دستگیری 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها