کد خبر: ۱۷۹۱۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
وجود دانشگاه های خوب، سینما،هنرپیشه های معروف درسطح جهانی و موارد دیگر که مانند یک کارت پستال اغوا کننده هستند توجه هر جوانی را برای زندگی در آمریکا جلب می کند .

به گزارش 598 به نقل از جام نیوز؛کارشناسان می گویند تجاوزجنسی به زنان به طور کلی و به دختران دانشجو به طور ویژه در آمریکا به فرهنگ تبدیل شده است.

 

این شبکه در گزارشی به موضوع تجاوزجنسی به زنان درآمریکا پرداخت و اعلام کرد این پدیده اجتماعی منفی در بیشتر موارد در سنین نوجوانی برای دختران اتفاق می افتد که آنها توانایی دفاع از خود را ندارند.

 

عاملان تجاوزجنسی به زنان در مواردی اقدام به انتشار عکس این اقدام در پایگاه های اجتماعی اینترنتی می کنند و این گونه مردم آمریکا بهتر می فهمند که در چه جامعه ای زندگی می کنند.

 

تجاوزجنسی به زنان تنها در جامعه این کشور مشهود نیست بلکه در دانشگاههای آمریکا نیز به پدیده ای رایج تبدیل شده است.

 

کارشناسان اجتماعی می گویند در گردهم آیی ها شبانه که با مصرف مشروبات الکی همراه است تجاوزجنسی به زنان به امری عادی تبدیل می شود. همه داده و اطلاعات دست به دست هم داده اند تا کارشناسان اذعان کنند در آمریکا فرهنگ تجاوزجنسی به زنان حاکم شده است.

 

این در حالی است که در بیشتر موارد عاملان تجاوزجنسی به زنان مجازات نمی شوند و این دختران و زنان هستند که قربانی این پدیده می شوند. وجود دانشگاه های خوب، سینما،هنرپیشه های معروف درسطح جهانی و موارد دیگر که مانند یک کارت پستال اغوا کننده هستند توجه هر جوانی را برای زندگی در آمریکا جلب می کند اما این تنها یک روی سکه است. در پشت این کارت پستال ،کابوس تجاوزجنسی به زنان به طور کلی و به دختران دانشجو به طور ویژه وجود دارد.

 

ثامن نوشت: نتایج یک پژوهش نشان می دهد از هر پنج دانشجو در طول چهار سالی که در دانشگاه هستند یک نفر مورد تجاوزجنسی قرار می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها