کد خبر: ۱۷۹۱۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از جام نیوز؛يک مامور پليس بروکسل که در عمليات ضد فحشا در یکی از خیابانهای مرکزی بروکسل به يک روسپی آلبانيايی علاقه مند شده بود از کار برکنار شد.

به نوشته ی روزنامه فرانسوی زبان La Dernière Heure چاپ بلژیک اين پليس در طی چند روز ۱۰۸ پيامک برای زن آلبانيايی فرستاده بود بدون اينکه بداند که پيامکهايش از سوی پليس قضايی شهر گنت کنترل و خوانده می شوند. ماموران اين پرونده هر پيامکی که بطور آشکار از فضای حرفه ای فراتر رفته بود را به ثبت رساندند.

 

رفتار غير حرفه ای
پلیس قضایی گنت پرونده ای شامل ارتباطات و گفتگوهای ميان اين مامور پليس و روسپی آلبانيايی، که بطور غيرقانونی در بلژيک بسر می برد، آماده کرده و آن را در اختيار دادگستری بروکسل قرار داده است.

 

داده ها و زمان مربوط به فرستادن و دريافت پيامک ها نشان می دهند که اين مامور پليس در طی زمان کاری و هنگامی که در اداره ی پليس بوده و زمان تعطيلات از خانه اش با زن روسپی تماس داشته است.

 

پيامک های شوخی
گفتنی است، اين مامور پليس بتازگی در آزمونی برای شرکت در واحد ضد تروریستی پلیس قضایی در بروکسل قبول شده بود.

 

دادگستری بروکسل عليه اين مامور بدليل سواستفاده از اطلاعات يک پرونده ی جنايی، ياری به يک خارجی برای اقامت غيرقانونی در بلژيک و برای حمایت از روسپيگری یک فرد بالغ پرونده ای باز کرده است.

 

در مورد اين پرونده، مامور پليس بايد رفتار "خلاف شأن و منزلت شغل خود را" توضيح می داد.

 

وی همچنين سرزنش شد چراکه با اين کار، آينده و پيشرفتهايش از سوی سازمان های خلافکار آلبانيايی می توانست به بازی گرفته شود.

 

مامور پليس نيز برای دفاع از خودش گفت که آن زن جوان را ديگر نديده و هيچ رابطه ی پنهانی با او نداشته و پيامک هايشان شوخی بيش نبوده است.

 

حريم خصوصی
مامور پليس که ازدواج کرده و به گفته ی خودش به همسرش بسيار وابسته می باشد بخاطر نقض شدن حریم خصوصيش آقای Marc Uyttendaele را به وکالت گرفته است.

 

وی همچنين قصد دارد تا اين پرونده را به ياری وکيلش در دادگاه عالی اداری بلژيک به جريان بيندازد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها