کد خبر: ۱۷۹۰۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
محمد جعفرکبریائی: کتاب «تاریخ پنهان و ناگفته آمریکا» محور مسابقه کتابخوانی «معارفه با شیطان» است.
به گزارش رجانيوز، گروه فرهنگی رواق با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی، مسابقه «معارفه با شیطان» را به مناسبت روز ملی اسکتبارستیزی برگزار می‌کند.
 
محمد جعفر کبریائی، مسئول اجرایی مسابقه کتاب‌خوانی « معارفه با شیطان» در گفتگو با رجانیوز ، اظهار داشت: این مسابقه با محوریت کتاب «تاریخ پنهان و ناگفته آمریکا»، نوشته «عدنان اکتار»، اندیشمند و نویسنده ترک، با ترجمه آقای صاحب خلق، برگزار می‌شود.
 
او افزود: در حال‌حاضر  بسته فرهنگی این مسابقه که شامل کتاب «تاریخ پنهان و ناگفته آمریکا» و نرم افزار بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون استکبار ستیزی می باشد ، در بیش از 200 مرکز فرهنگی در سراسر کشور در حال توزیع است.
 
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، ارائه بیانی روان از ماهیت نظام سلطه به مناسبت روز ملی استکبارستیزی(13 آبان) است.
 
کبریایی در ادامه به توضیح روش شرکت در مسابقه پرداخت وگفت : علاقه‌مندان ابتدا باید بسته های مسابقه را تهیه کرده  و برگه‌های شرکت در مسابقه را که از روز 13 آبان توزیع می‌شود، را ارسال نمایند .
 
او ابراز داشت: برگه های مسابقه حداکثر تا تاریخ 28 آبان جمع آوری و تصحیح خواهد شد و به 40 نفر از کسانیکه به سوالات مسابقه پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه‌ 250.000 تومان اهدا می گردد .
 
مسئول اجرایی مسابقه کتاب‌خوانی «معارفه شیطان» در پایان اظهار داشت: تشکل‌ها، مراکز فرهنگی و مؤسسات مردمی بزرگ جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند با شماره تلفن  66381754 تماس و یا  عدد 1 را به سامانه پیامکی (3000282881) 0 ارسال نمایند و نیز برای کسب اطلاعات بیشتر  به پایگاه‌ اینترنتی www.bookfest.ir  مراجعه کنند.
 
شایان ذکر است علاقمندان جهت تهیه این کتاب می توانند به پایگاه اینترنتی www.bookroom.ir و www.toranjbook.ir مراجعه نمایند
 
گفتنی است، کتاب «تاریخ ناگفته و پنهان آمریکا»دربرگیرنده نکات ناگفته تاریخ دولت کشوری است که داعیه برگزیده بودن داشته و درصدد تغییر نظام جهانی بر اساس مدلی انگلوساکسونی و آمریکایی است.
این کتاب دارای دو فصل است؛ فصل اول به نام «بسوی دنیای جدید» در مورد کلمب و تلا‌ش‌ها، اهداف و موانع سر راهش، رسالت پیوریتان‌ها و رموز کابالایی و هم‌چنین ‌روز یهودی شدن آمریکا و فساد بنی اسرائیل در روی زمین صحبت می‌کند.
 
در فصل دوم با نام «نظام حاکم بر آمریکا»، عنوان‌هایی مانند نظم نوین جهانی، آمریکا و یهودیان، آیپاک سلطان واشینگتن، لابی و کاخ سفید، دعوای کندی و اسرائیل، کارتر در میان یهودیان، ریگان در کاخ سفید، موساد به دنبال ترور جورج بوش ، دو سازمان برای رهایی یهودیان از تحقیر، بسوی آرماگدون و ..... را مشاهده می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها