کد خبر: ۱۷۹۰۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
تدابیر امنیتی گسترده‌ای در مصر همزمان با محاکمه رئیس جمهور برکنار شده این کشور به اجرا درآمده و نیروهای نظامی شهرها را تبدیل به پادگان کرده‌اند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از تلویزیون مصر، همزمان با برگزاری دادگاه محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر در محل دانشکده پلیس قاهره نیروهای امنیتی تدابیر گسترده‌ای را در مناطق مختلف به اجرا درآورده‌اند.

نیروهای ارتش و پلیس مصر در مناطق مختلف و ورودی شهرها ایست‌ بازرسی ایجاد کرده‌اند و در مقابل مراکز نظامی هم سنگر بندی شده است.

تلویزیون مصر تصریح کرد که در ایستگاه‌های مترو نیز تدابیر امنیتی ویژه‌ای به اجرا درآمده تا مانع از هرگونه واکنش طرفداران اخوان المسلمین شود.

خبرنگار این شبکه هم از مقابل دانشکده پلیس قاهره گزارش داد که تدابیر امنیتی ویژه‌ای در محل محاکمه محمد مرسی به اجرا درآمده است و از فاصله سه کیلومتری دادگاه، نیروهای امنیتی ایست بازرسی ایجاد کرده‌اند.

 

خبرنگار شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که تانک های ارتش مصر میدان التحریر و میدان عبدالمنعم ریاض را بستند.

بعد از گذشت نزدیک به 120 روز از حصر «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر، مرسی و 14 تن از رهبران اخوان المسلمین امروز به اتهام «تحریک به قتل معترضان» در دوران ریاست جمهوری‌اش محاکمه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها