کد خبر: ۱۷۸۹۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: لوکا بوناچيچ اگر قصد استعفا دارد بايد در باشگاه اين کار را بکند نه اينکه در نشست خبري استعفا بدهد.
سعيد آذري در مورد استعفاي لوکا بوناچيچ پس از شکست 3 بر 2 برابر راه‌آهن گفت: لوکا بوناچيچ در نشست خبري سرمربي ذوب‌آهن نشده که در نشست خبري استعفا مي‌دهد. او اگر قصد استعفا دارد فردا بايد به باشگاه بيايد و استعفاي خودش را به باشگاه بدهد. بعد از آن من به همراه اعضاي هيئت مديره يک تصميم عاقلانه مي‌گيريم. نمي‌خواهم مثل برخي مديران گذشته ابلهانه تصميم بگيرم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: آنهايي که خود را الهه پاکي خود مي‌دانستند با تصميم‌هاي غيرمنطقي خود ذوب‌آهن را به اين روز انداختند و آن را تا آستانه سقوط پيش بردند. من نمي‌خواهم آن تصميم‌ها را بگيرم. بايد به همراه هيئت‌مديره تصميمي عاقلانه بگيريم، من تجربه چنين شرايطي را در گذشته ذوب‌آهن هم داشته‌ام زمان جرجوويچ همين شرايط بود و عاقلانه تصميم گرفتيم.

وي در مورد شايعه سرمربي‌گري منصور ابراهيم‌زاده گفت: تا اين لحظه که با شما صحبت مي‌کنم با هيچ گزينه‌اي مذاکره نکرده‌ام و هيچ تصميمي هم براي سرمربيگري نگرفته‌ايم. با هيئت‌مديره جلسه خواهم گذاشت و تصميمي عاقلانه و منطقي مي‌گيريم اما تا اين لحظه با هيچ مربي‌اي مذاکره نکرده‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها