کد خبر: ۱۷۸۹۳۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
لوکا بوناچیچ از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست برابر راه آهن گفت: دیگر با شرایط موجود نمی‌توانم در ذوب‌آهن ادامه دهم و به همین خاطر استعفای خود را تقدیم مدیرعامل باشگاه خواهم کرد.

بوناچیچ اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم در چهار ماه گذشته چه اتفاقاتی افتاده و در طول عمرم باخت به این شکل هرگز ندیده بودم. وقتی تیم ما دو بر صفر جلو است سه گل بخورد و واقعا زمان لازم است که بفهمم چه اتفاقی افتاده است.

وی افزود: دیگر با این شرایط نمی‌توانم در ذوب‌آهن بمانم و در همین جا از شما خبرنگاران عزیز و مردم اصفهان خداحافظی می‌کنم و فقط باید بگویم که تنها شرمنده هواداران ذوب‌آهن و مدیرعامل باشگاه، سعید آذری شدم.

بوناچیچ افزود: ما تا دقیقه 60، 8 موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نکردیم و وقتی عشوری از بازی اخراج شد، شیرازه تیم ما به هم ریخت و در 9 دقیقه همه چیز را از دست دادیم، البته ایراداتی وجود دارد که من قادر به رفع آنها نیستم. بازیکنان ما از خود امروز خیلی مایع گذاشتند، اما به هرحال نشد و این بازی را هم واگذار کردیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: من هرگز اجازه نمی‌دهم که یک گروه اندک تصحیل نکرده بعد از بازی به من اینگونه توهین کنند و حرف‌های بیخود بزنند. باید بگویم که اصلا این افراد قصدشان این است که تیم ذوب‌آهن را به هم بریزند و این گروه اندک قصد دارند ذوب‌آهن نتیجه نگیرد. من البته آنها را واقعا نمی‌شناسم.

وی افزود: در یک ماه اخیر آذری برای ما همه کار کرد اما ما فقط شرمنده زحمات او شدیم و اگر یک میلیون دلار هم به من بدهند، واقعا قادر به ادامه کار در ذوب‌آهن نیستم. برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم و از بازیکنان می‌خواهم که دست از تلاش برندارند و حضور من دیگر پایان یافته است و استعفا خواهم داد. البته باید بگویم که این استعفای من دلیلش توهین این افراد اندک به من نیست.

بوناچیچ گفت: اصلا باید بگویم من مقصرم اما من یک مربی حرفه‌ای هستم و نمی‌گذارم آبروی حرفه‌ایم بیشتر از این حراج شود چراکه من احساس مسوولیت می‌کنم و وقتی نمی‌توانم باید بروم. وقتی در دو بازی هشت گل می‌خوریم دیگر من چه پاسخی دارم بدهم و طبیعی است که هواداران شاکی باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها