کد خبر: ۱۷۸۸۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
رئيس آکادمي باشگاه پرسپوليس گفت: در حاليکه مي‌توانستم در ليگ برتر مربيگري کنم اما دو سال وقتم را براي درست کردن تيم‌هاي پايه باشگاه گذاشتم.
حميد استيلي در خصوص حضورش در امارات و ديدن بازيکنان تيم ملي نوجوانان گفت: ديدن جام جهاني نوجوانان از نزديک مي‌تواند براي هر کسي تجربه خوبي باشد که من هم تصميم گرفتم اين ديدارها را از نزديک تماشا کنم که تا اندازه‌اي به هدفم رسيدم.

به گزارش فارس،وي افزود: قبلا هم وقتي که در هلند در يک دوره کلاس مربيگري بودم بازي‌هاي زير 23 سال را در سطح بالا پيگيري مي‌کردم که آن هم براي من تجربه بسيار خوبي بود و ديدن اينگونه بازي‌ها به ضرر هيچ کس نيست.

استيلي ادامه داد: نوجوانان ما در اين بازي‌ها خوب بودند و زحمت کشيدند اما رفتن به جام جهاني، تدارکاتي در حد جام جهاني مي‌خواهد تا بيشتر بازيکنان به خودباوري برسند. تيم‌ها را آناليز کنند و ترسي از رقبا نداشته باشند.

استيلي ادامه داد: تا همين‌جايي که بچه‌ها آمدند زحمت کشيدند اما بايد با برنامه‌ريزي فقط به دنبال اين نباشيم که به جام جهاني برويم. براي ما مهم اين است که اگر به جام جهاني برويم چطور بايد عمل کنيم.

وي افزود: عملکرد بچه‌ها خوب بود اما با بدشانسي مواجه شديم. در روزي که ما بد نبوديم اين شکست نشان داد که بازي‌هاي تدارکاتي بيشتر مخصوصا با تيم‌هاي صاحب سبک مي‌توانست بيشتر به ما کمک کند. در بازي با نيجريه آنها هرچه زدند به گل تبديل شد اما بچه‌هاي ما بدشانس بودند. بايد بيشتر برنامه‌ريزي کنيم تا در تيم‌هاي پايه در حد جام جهاني باشيم. ما بايد سبک بازي در جام جهاني را با جوان‌هاي خوبي که داريم پيدا کنيم تا اتفاقات مثل بازي با نيجريه براي ما پيش نيايد. به نظرم پتانسيل لازم را داريم.

وي در پاسخ به سوالي درباره انتقاد دايي که خبري از آکادمي پرسپوليس ندارد، گفت: نزديک به دو سال است که در آکادمي پايه پرسپوليس فعاليت مي‌کنم. به دنبال کار کردن روي زيرساخت‌ها بودم و بدون هيچ چشمداشتي.

وي افزود: فقط با اصرار خود رويانيان اين موضوع را به خاطر اداي دين و احساسم به پرسپوليس قبول کردم. من مربي ليگ برتري بودم و دو سال وقتم را براي درست کردن تيم‌هاي پايه فوتبال پرسپوليس گذاشته‌ام بدون هيچ چشمداشتي و فقط به خاطر پرسپوليس نه بيشتر نه کمتر.

استيلي ادامه داد: به نظر شما در اين دو سال نمي‌توانستم در ليگ برتر کارم را ادامه دهم. من در پرسپوليس به دنبال دو بحث بودم. يکي رسيدگي به پيشکسوتان که تا حدودي به هدفم رسيدم و ديگري ساختن تيم‌هاي پايه بدون دريافت مبلغي اما همه اينها زمان مي‌خواهد.

رئيس آکادمي باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: از حضور دايي در آکادمي پرسپوليس استقبال مي‌کنم و از خدايم است که بيايد و حتي به ما کمک کند البته او اگر بيايد، به پرسپوليس کمک کرده و اسم فرد مطرح نيست. من در اين خصوص حرفي ندارم و خداي ناکرده نيز هيچ وقت نگفتم که کسي بايد به آکادمي پرسپوليس بيايد. من هم دوست دارم دايي نظارت داشته باشد و در اين بين هيچ مشکلي هم وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها