کد خبر: ۱۷۸۸۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
سرمربي ملوان بندرانزلي با بيان اينکه پيروزي در مقابل فجر حقمان بود، گفت: ملوان فوق‌العاده ظاهر شد.
دراگان اسکوچيچ در کنفرانس خبري پس از پيروزي ملوان در مقابل فجرسپاسي در هفته پانزدهم ليگ‌برتر با بيان اينکه بازيکنان ملوان پس از سه پيروزي متوالي مغرور نشدند و به پيروزي چهارم رسيدند، اظهار کرد: از تماشاگران که از ما حمايت کردند تشکر مي‌کنم.

به گزارش تسنيم،وي با اشاره به بازي تاکتيکي ملوان مقابل فجر، افزود: وضعيت زمين که ناشي از بارندگي بوده، کار را براي هر دو تيم سخت کرده بود ولي ملوان از فرصت‌ها استفاده کرد و به برتري رسيد.

سرمربي ملوان بندرانزلي، گفت: ما همان تيم يک ماه پيش هستيم و من مي‌خواهم مردم بدانند ما تيم قدرتمندي نيستيم ولي مردم انزلي يا بازي‌هاي ملوان را خوب مي‌بينند يا بد، به هر حال به بازيکنان تبريک مي‌گويم وبايد تلاشمان را بيشتر کنيم.

اسکوچيچ با اشاره به اينکه تا به امروز من را زير سئوال مي‌بردند و حالا من مي‌خواهم اين کار را انجام دهم، تصريح کرد: در بازي پيروز شديم که زمين وضعيت نامناسبي داشت.

وي با بيان اينکه ملوان در زمين ورزشگاه تختي تمرين نمي‌کند و بايد بدانيم در انزلي خيلي از مسائل بايد ارتقاء پيدا کند و نبايد فقط به دنبال ارتقاي تاکتيک باشيم، گفت: ملوان توانايي بيشتري دارد.

سرمربي ملوان، اظهار نظر درباره تاکتيک تيمي ملوان را وظيفه خود دانست و اظهار کرد: ولي خيلي‌ها درباره تاکتيک ملوان نظر مي‌دهند در صورتي‌که هر کسي بايد وظيفه خود را انجام دهد و من منتظر فرصتي بودم تا حرف هايم را بزنم.

اسکوچيچ افزود: انتظارم از بازيکنان ملوان بيش از وضعيت فعلي است و مي‌خواهم اول نيازهاي تيم را برطرف کنند و سپس از من نتيجه بخواهند.

وي با بيان اينکه بايد کيفيت تيم را بالا ببريم و اعلام مي‌کنم بازيکنانم فوق‌ العاده ظاهر شدند، خاطرنشان کرد: دلايل کسر يک امتياز از ملوان را درک نمي‌کنم در صورتي‌که هفت اشتباه داوري در پنج بازي ملوان اتفاق افتاده است.

سرمربي ملوان با اشاره به دلايل عدم حضور بازيکنان ملي پوش نوجوانان ملوان در اين ديدار گفت: صادق محرمي کمردرد داشت و سعيد عزت‌اللهي هم تازه به تيم ملحق شده و از حضورشان خوشحالم.

اسکوچيچ افزود: فشنگچي، رافخايي و زارع قابليت بازي در تيم ملي را دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها