کد خبر: ۱۷۸۸۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
انتصاب چند معاون وزارتخانه و تعدادی از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در آینده‌ای بسیار نزدیک در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، انتصابات آموزش و پرورش سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد، در حال انجام است؛ در پی 3 انتصاب هفته گذشته، امروز نیز 3 انتصاب در وزارت آموزش و پرورش انجام شد.

تا کنون رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، مدیرکل دفتر وزارتی، رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش منصوب شدند.

انتصاب چند معاون وزارتخانه و تعدادی از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها نیز در دستور کار است؛ تا کنون تغییر معاون آموزش متوسطه، معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس مرکز سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده قطعی شده است.

در دوره سرپرستی علی‌اصغر فانی نیز مدیرکل دفتر وزارتی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت، معاون حقوقی و امور مجلس، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان و تعدادی مشاور منصوب شدند.

تغییرات پی در پی آموزش و پرورش در حالی ادامه دارد که در این روزهای سرد سال، مشکل فضای آموزشی، بخاری‌های غیر استاندارد و اخذ اجباری وجه از خانواده‌ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم حواس آقای وزیر فقط به انتصابات نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها