کد خبر: ۱۷۸۷۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
سرپرست پلیس آگاهی زنجان گفت: زن 31 ساله به قتل تکان دهنده همسرش اعتراف کرد.

جعفر رحمتی افزود: زنی 31 ساله به اتهام قتل همسر 76 ساله خود دستگیر شد.


وی با اشاره به اینکه چندی پیش پرونده‌ای با عنوان آتش‌سوزی منجر به فوت، به پلیس آگاهی ارجاع شد، افزود: در پی اعلام آتش سوزی تیمی برای بررسی ماجرا به محل اعزام و پس از بررسی به همسر متوفی مشکوک شدند.

سرپرست پلیس آگاهی زنجان  با بیان اینکه به علت ریزش سقف منزل امکان تشخیص آتش سوزی نبود افزود: متوفی به علت سوختگی شدید و عوارض ناشی از آن جان خود را از دست داده بود.

رحمتی با اعلام اینکه آتش‌سوزی در یکی از روستاهای توابع گیلوان رخ داده است، گفت: پس از مشکوک شدن ماموران و بررسی سرنخ‌ها به همسر متوفی مشکوک و وی را برای ادامه تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رحمتی ادامه داد: پس از 18 روز تحقیقات سرانجام متهم به قتل اعتراف کرده و پرده از راز جنایت خود برداشت.

 سرپرست پلیس آگاهی زنجان مشکلات خانوادگی را علت این جنایت عنوان  کرد و افزود: به خاطر بد رفتاری، آزار، اذیت و همچنین اختلافات خانوادگی شب جنایت متهم، با ریختن نفت بر روی اثاثیه منزل و شوهر اقدام به ایجاد حریق کرده است.

وی با بیان اینکه اعترافات متهم صورت جلسه و پس از تکمیل پرونده وی به دادسرا معرفی شد، تصریح کرد: مردم بهتر است در مواجهه با مسائل و مشکلات خانوادگی با مشاوران این امر مشورت کنند و از اقدام به عمل احساسی خودداری کنند.

اجرای طرح مبارزه با سرقت و دستگیری 24 سارق با 33 فقره سرقت
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح مبارزه با سرقت در 72 ساعت گذشته و دستگیری 23 سارق با اعتراف به 32 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مراد جعفری افزود: ماموران آگاهی زنجان با همکاری ماموران انتظامی جهت تامین نظم و امنیت و مبارزه با سرقت طرح ویژه مبارزه با سرقت را در سطح شهرستان به اجرا درآوردند.

 وی به نتایج اجرای این طرح در 72 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح 24 سارق مغازه، ساختمان درحال ساخت، اماکن خصوصی، مغازه، منزل، موتورسیکلت، احشام و کیف قاپ دستگیر شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری این مجرمان گفت: این سارقان به 33 فقره سرقت اعتراف کرده‎اند.

جعفری افزود: بیشترین متهمان دستگیر شده به اتهام سرقت اماکن خصوصی، ساختمان در حال ساخت و مغازه بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: توجه به توصیه‎هایی پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت موثر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها