کد خبر: ۱۷۸۷۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
با موافقت اولیه فتح‌الله زاده و قلعه‌نویی، احتمال حضور میلانی‌ها در ایران پررنگ‌تر شد.

598: پس از انتقاد رویانیان از مسئولان سازمان لیگ به دلیل مقارن شدن بازی پرسپولیس و ستارگان میلان با برخی از بازی‌های لیگ برتر مدیرعامل قرمزپوشان برای چندمین بار با مسئولان سازمان لیگ، فتح‌الله زاده و قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

 

از همین رو با توجه به اینکه برنامه سازمان لیگ اعلام شده بود و بازی ستارگان میلان با قرمزپوشان با بازی پرسپولیس و تراکتورسازی همزمان شده بود، برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی به دلیل برخی مشکلات امکان‌پذیر نبود به همین دلیل رویانیان باز هم طی دو روز گذشته انتقادهایی از سازمان لیگ داشت. اما پس از حرف و حدیث فراوان تاج رئیس سازمان لیگ اعلام کرد که حاضر است مشکلات پیش روی پرسپولیس را برای برگزاری با ستارگان میلان حل کند و هرگونه همکاری را انجام خواهد داد.

 

از همین رو روز گذشته جلسه‌ای بین بهروان، آلبرت و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برگزار شد و قول کمک برای برگزاری این بازی به قرمزپوشان داده شد.

 

رویانیان نیز پس از استقبال سازمان لیگ در این زمینه با فتح‌الله زاده به گفت‌وگو پرداخت تا تاریخ بازی استقلال از 8 به 9 آذر تغییر کند که فتح‌الله‌زاده نیز موافقت اولیه خود را با این موضوع اعلام کرد.

 

همچنین رویانیان با قلعه‌نویی نیز به گفت‌وگو پرداخت و قلعه‌نویی اعلام کرد به شرطی حاضرم این دیدار برگزار شود که بازی‌های استقلال فشرده نشود و موافقت اولیه خود را با برگزاری این دیدار اعلام کرد.

 

مدیرعامل قرمزپوشان نیز از این حسن نیت استقلالی‌ها و سازمان لیگ تقدیر و تشکر کرد.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها