کد خبر: ۱۷۸۷۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
استقلال صنعتی خوزستان زودتر از بقیه تیم ها برای نقل و انتقالات میان فصل دست به کار شده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، استقلال خوزستان که در نیم فصل نخست با 9 بازی در ورزشگاه تختی اهواز، دیدارهای خانگی بیشتری را نسبت به سایر تیم های شهرستانی لیگ برتر انجام داده است، در مرحله برگشت مسابقات کار دشوارتری پیش رو دارد و به همین دلیل است که عبدالله ویسی رایزنی هایش را برای اضافه کردن 5 بازیکن دیگر به مجموعه فعلی استقلال خوزستان آغاز کرده است.

بودجه آبی های جنوب برای لیگ سیزدهم حدود یک سوم تیم همشهری آن هاست و همین امر سبب می شود تا آن ها نتوانند سراغ نفرات اسم و رسم دار لیگ بروند. استقلال خوزستان علاوه بر چند بازیکن از تیم های شهرستانی، به نفرات مازاد استقلال و پرسپولیس چشم دارد و عبدالله ویسی با اطلاع از اسامی خروجی های آبی و قرمزهای پایتخت روی جذب دو بازیکن از این دو تیم برنامه ریزی کرده است.

فردین عابدینی که با وجود فرصت بازی در استقلال نتوانسته رضایت قلعه نویی را جلب کند، همراه با یونس شاکری که به جز دو بازی جام حذفی برابر تیم های دسته اولی پدیده مشهد و الوند همدان، در پرسپولیس کمتر بازی کرده، بازیکنانی هستند که در فهرست ویسی قرار گرفته اند. سرمربی استقلال خوزستان از بابت دریافت رضایت نامه این دو بازیکن اطمینان خاطر دارد و تنها توافق مالی با عابدینی و شاکری باقی می ماند که به نظر می رسد کار مشکلی نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها