کد خبر: ۱۷۸۶۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
سرمربی فجرسپاسی گفت: «اگر مجیدی بخواهد به فوتبالش ادامه دهد ما با آغوش بازی او را به تیم فجر می‌آوریم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ خداحافظی فرهاد مجیدی هنوز هم نقل محافل است. حتی در کنفرانس مطبوعاتی دو تیم نامربوط به استقلال هم از این موضوع سخن به میان می‌آید.

 

یاوری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی فردای تیمش از فرهاد مجیدی خواست به فجر بیاید و کاپیتان این تیم بشود: «به هیچ وجه موافق خداحافظی مجیدی نبودم. درست است که او 37 سال سن داشت اما بازیکنانی مانند گیگز و اسکولز را ببینید که چگونه بازی می‌کنند. به نظرم فرهاد را باید نگه می‌داشتند، چون آمادگی بالایی داشت و از خیلی‌ها بهتر بود. اگر مجیدی آمادگی‌اش را داشته باشد درخواست می‌کنم که به تیم ما بیاید و به عنوان کاپیتان فجرسپاسی به تیم‌مان کمک کند.»

 

وی تاکید کرد: «درست است که مربیگری سن و سال ندارد اما خداحافظی کردن سن و سال دارد که وقتش برای مجیدی هنوز نرسیده بود. مسئولان استقلال اگر بتوانند مجیدی را به فوتبال برگردانند کمک بزرگی به فوتبال کرده‌اند، چون مجیدی جزو معدود بازیکنانی بود که عاشق تیمش بود و با عشق بازی می‌کرد. اگر مجیدی بخواهد به فوتبالش ادامه دهد ما با آغوش بازی او را به تیم فجر می‌آوریم. از مجیدی هم می‌خواهم بیاید و به تیم شهید کمک کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها