کد خبر: ۱۷۸۵۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی موفق شدند در این هفته از رقابت‌های لیگ نمایشی در خور اعتنا داشته باشند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، هفته دیگری از فوتبال باشگاهی در اروپا انجام شد که در آن بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ‌های مختلف به میدان رفته و نمایش خوبی هم از خود ارائه کردند.

مسعود شجاعی در دیدار لاس پالماس مقابل آلکورکون به میدان رفت و با عملکردی خوب موفق شد با دادن پاس گل به هم‌تیمی خود، مقدمات پیروزی یک بر صفر تیمش را فراهم کند. او با قدرت تکنیکی، پاس‌های خوب و کیفیتی که از خود در طول دیدار ارائه می‌کند خیلی زود به بازیکن محبوب هواداران بدل شده است.

لاس پالماس اکنون در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته دوم اسپانیا قرار دارد.

در لیگ باشگاهی آلمان نیز دانیل داوری با واکنش‌های بسیار خوبی که از خود ارائه کرد موجب شد تا اینتراخت برانشوایگ با نتیجه یک بر صفر مقابل بایر لورکوزن که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد را شکست دهد.

با اینکه برانشوایگ هنوز هم در قعر جدول بوندسلیگا قرار گرفته اما فاصله‌اش با تیم‌های بالاتر از خود را کم کرد.

علیرضا جهانبخش که بازیکن نایمخن هلند است، با اینکه در ترکیب ثابت تیمش قرار نداشت اما پس از آنکه به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد نمایش خوبی از خود ارائه کرد. این بازیکن جوان ایرانی از آغاز نیمه دوم و در حالی که تیمش با حساب دو بر صفر از حریف عقب بود وارد زمین شد و به تیمش کمک کرد تا به تساوی دو بر دو رسیده و یک امتیاز کسب کند.

لیگ برتر انگلیس هم شاهد نخستین حضور اشکان دژاگه در ترکیب فولام بود. در حالی که پیش بینی نمی‌شد دژاگه در این دیدار به میدان برود اما او در ترکیب ثابت تیمش مقابل منچستریونایتد قرار گرفت. این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود یونایتدها به پایان رسید.

دژاگه که پیش از این حتی یک دقیقه هم برای فولام به میدان نرفته بود در دقیقه 61 تعویض شد اما در زمان حضور در میدان بسیار عالی بود.

باشگاه‌های استاندارد لیژ بلژیک و روبین کازان روسیه نیز که رضا قوچان نژاد و سردار آزمون را در اختیار دارند نیز امروز (یکشنبه) به میدان خواهند رفت.

آزمون که در حذف دور از انتظار روبین کازان در جام حذفی روسیه به میدان رفته بود نتوانست مانع شکست سه بر یک تیمش شود. او در حضور کوتاه خود در سه دیدار روبین کازان موفق شد دو بار گلزنی کند تا خیلی زود به یکی از مهاجمان خوب این تیم بدل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها