کد خبر: ۱۷۸۴۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
مرد تبهکار با جعل هویت و گرفتن دسته چک از بانک میلیون ها تومان کلاهبرداری کرد.
به گزارش مهر، 17 آبان سال گذشته فردي با مراجعه به دادسراي ناحيه 14 و طرحي شکايتي اعلام کرد که فرد ناشناسي ، با استفاده از اسناد و مدارک شناسايي سرقتی متعلق به وي اقدام به افتتاح حساب بانکي ، دریافت دسته چک و صدور چک هاي بلامحل در سطح بازار کرده است .

همزمان با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع کلاهبرداري و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 14 تهران ، پرونده برای رسيدگي تخصصي در اختيار تيم کلاهبرداري پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با ارجاع پرونده به پايگاه ششم آگاهي و آغاز تحقيقات ، کارآگاهان متوجه شدند که شاکي پرونده تا پيش از اين هيچ گونه افتتاح حساب بانکي درخصوص دريافت دسته چک در بانک های دولتی و يا خصوصی نداشته و زماني متوجه صدور دسته چک به نام خود شده که برای اخذ وام به يکی از شعبات بانکی مراجعه کرده بود .

پس از بررسي مدارک شناسايي افتتاح حساب دسته چک در شعبه خيابان پيروزي ، کارآگاهان موفق به شناسايي دهها فقره چک هاي بلامحل شدند که با مبالغ ميليوني و به شيوه و شگردهای مختلف در سطح بازار تهران و به نام صاحب حساب خرج شده و در حال حاضر نيز دهها دارنده چک هاي بلامحل از دارنده حساب شکايت کرده اند .

مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با انتشار اين خبر اعلام کرد: با بهره گيري از تصاوير مدارک شناسايي ارائه شده به شعبه محل افتتاح حساب در خيابان پيروزي ، کارآگاهان پايگاه ششم آگاهي موفق شدند تا تصويري از افتتاح کننده حساب را به دست بياورند که با انجام هماهنگي هاي لازم قضايي ، دستور انتشار تصوير اين فرد از سوي مقام قضايي صادر شده است . به همین خاطر از تمام شهروندان که موفق به شناسايي هويت صاحب تصوير شدند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هويت ، محل سکونت و ... اين شخص را از طريق شماره تماس 21868240 در اختيار کارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها