کد خبر: ۱۷۸۴۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
سرمربي بارسلونا با اذعان به اينکه تيمش هنوز ضعف‌هايي دارد، اعتراف کرد شيوه بازي مردانش به اندازه نتيجه‌گيري آنها خوب نيست.
بارسلونا شب گذشته (جمعه) در آغاز هفته دوازدهم لاليگا ميزبان همشهري خود، اسپانيول بود و اين بازي را که به دربي کاتالونيا موسوم است، با تنها يک گل به سود خود به پايان رساند.

به گزارش تسنيم، جراردو مارتينو، سرمربي بارسلونا در کنفرانس خبري پس از بازي، اظهار داشت: از حيث نتيجه‌گيري بايد بگويم که عملکرد ما تقريباً بي‌عيب و نقص است اما ما توان آن را داريم که بازي‌‌هايي بهتر از اين را به نمايش بگذاريم. در حقيقت ما هميشه مي‌توانيم بهتر از اين بازي کنيم.

مارتينو در ادامه ارزيابي خود از اين بازي که تک گل دقيقه 68 الکسيس سانچس تکليف آن را مشخص کرد، گفت: بازي خوبي بود و نتيجه خوبي در آن کسب کرديم. بارسلونا هنگام حمله کم تعداد نبود و اين اسپانيول بود که يک بازي دفاعي فوق‌العاده را به نمايش مي‌گذاشت. چيزي که تيم من زمان حمله نداشت ثبات بود. از روندي که الکسيس در پيش گرفته نيز متعجب نيستم. او توانايي آن را دارد که پاس آخر را بدهد، سرنوشت بازي را عوض کند و گل بزند.

مسي در يک بازي ديگر هم نتوانست براي بارسلونا گلزني کند اما اين موضوع ذره‌اي هموطن او را نگران نکرده است. مارتينو با رد اين موضوع که مسي اين فصل نمي‌خواهد روي خودش فشار بياورد تا انرژي‌اش را براي جام جهاني سال آينده حفظ کند، تصريح کرد: مسي مشکلي با اين وضعيت ندارد. اينکه مسي در 3 بازي از 4 بازي اخير ما گل نزده فقط يک اتفاق است و مسئله حادي نيست. او آنقدر همه را متوقع کرده که حالا اگر گل نزند تصور مي‌شود، مشکلي دارد.

سرمربي آرژانتيني بارسلونا خاطرنشان کرد: کاري که ما بايد انجام دهيم اين است که برد خودمان را تضمين کنيم. هر چه مي‌گذرد ما بيشتر به ضعف‌هاي‌مان پي مي‌بريم. در تمام بازي‌هاي که تا الان از آنها 3 امتياز گرفته‌ايم حق‌مان بوده که بازي را ببريم. شايد نمايش‌مان چندان عالي نبوده باشد اما با اين حال از ديگر رقباي خود بهتر کار کرده‌ايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها