کد خبر: ۱۷۸۲۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است تيمش برتر از الوند همدان بود و استحقاق پيروزي و صعود به مرحله بعدي را داشت. وي همچنين گفت: اين يک معظلي بزرگ براي پرسپوليس است که سرمربي تيم بزرگسالان نظارتي بر تيم‌هاي پايه ندارد.

علي دايي پس از پيروزي تيم فوتبال پرسپوليس برابر الوند همدان و صعود تيمش به مرحله يک‌چهارم نهايي رقابتهاي جام حذفي در جمع خبرنگاران ضمن بيان مطلب فوق گفت: بازي را خوب شروع کرديم و به گل رسيديم اما در ادامه خوب نبوديم و الوند صاحب توپ شد. البته آنها فرصت خوبي براي گلزني نداشتند.

وي ادامه داد: نيمه دوم شرايط ما بهتر شد و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم اما چنين اتفاقي نيفتاد. ما چهارشنبه بازي داريم و خدا را شکر هيچکدام از بازيکن‌مان براي آن مسابقه که در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود، مصدوم نشدند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: در اين مسابقه همه جوره برتر از تيم الوند بوديم و خطري روي دروازه ما ايجاد نشد. حق‌مان پيروزي بود.

وي با اشاره به اينکه آيا روي تيم‌هاي پايه باشگاه نظارتي داريد که از بين آنها بازيکنان مطرح را به تيم اصلي بياوريد، اظهار داشت: برخلاف همه جاي دنيا، هيچگونه نظارتي بر تيم‌هاي پايه پرسپوليس ندارم. دليلش هم اين است که از قبل اکادمي تشکيل و براي آن رئيس گذاشتند. اين يک معظلي بزرگ براي پرسپوليس است.

دايي خاطرنشان کرد: آن سالي که در سايپا قهرمان شديم، تمام مربيان تيم‌هاي پايه سايپا را خود من انتخاب کردم که از 5 تيم پايه، در 4 رده قهرمان و تنها در يک رده که فکر مي‌کنم نوجوانان بود، چهارم يا پنجم شديم. در سايپا من روي تيم‌هاي پايه کنترل و نظارت داشتم، با مربيان آنها در ارتباط بودم و سيستم بازي‌ها اين تيم‌ها هم يکسان بود تا اگر زماني به يکي از بازيکنان تيم‌هاي پايه احتياج پيدا کرديم، به مشکل نخوريم.

وي همچنين اضافه کرد: در پرسپوليس اما اينگونه نيست چون از اول مربيان اين تيم‌ها انتخاب و مجموعه‌اي جدا به اسم آکادمي فوتبال ايجاد شده است که من خبري از آن ندارم. اين آکادمي براي خودش کار مي‌کند و با ما هم ارتباطي ندارند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شعارهايي که عليه فرهاد مجيدي در اين بازي از سوي هواداران پرسپوليس مطرح شد، هم اينگونه واکنش نشان داد: من هميشه تاکيد دارم که هواداران بايد احترام رقيب را نگه دارند. مجيدي براي تيم ملي و استقلال زحمت کشيده و به نظرم شايسته تشکر و قدرداني است نه اينکه شعارهايي عليه او بدهيم که هيچ بوده و هيچ کمکي به ما نمي‌کند. بايد به عنوان هوادار پرسپوليس فرهنگ بالاي خود را نشان داده و به جاي شعار، بازيکن را تشويق کنيم.

تيم فوتبال پرسپوليس عصر امروز جمعه با برتري 2 بر صفر برابر الوند همدان به مرحله يک‌چهارم نهايي رقابتهاي جام حذفي صعود کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها