کد خبر: ۱۷۸۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
محمد رويانيان با انتقاد از مسئولان سازمان ليگ گفت: متاسفانه برنامه‌ريزي جديد ليگ برتر بر خلاف توافقاتي که قبلا با مسوولان اين سازمان داشتيم و آنها نگاه ملي ندارند.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا، با انتقاد از برنامه‌ريزي سازمان ليگ براي هفته‌هاي پيش‌روي ليگ برتر اظهار کرد: نمي‌دانم سازمان ليگ با اين برنامه‌ريزي چه چيزي را مي‌خواهد اثبات کند. واقعا مانده‌ايم که چرا مسوولان سازمان ليگ اين طور برخورد مي‌کنند. در اين يکي، دو روز سعي کردم که با تاج هم صحبت کنم اما هنوز او را پيدا نکرده‌ام. چرا يک کار ملي را فداي مسائل پيش پا افتاده مي‌کنيد. مسوولان سازمان ليگ خيلي عجله‌اي و بدون در نظر گرفتن مکاتبات يا مراجعات ما برنامه هفته‌هاي بعدي ليگ را نوشته‌اند. اين واقعا باعث تاسف است که دوستان نگاه ملي ندارند. مگر مهدوي‌کيا و ساير اسطوره‌هاي پرسپوليس براي اين فوتبال زحمت نکشيده‌اند که وقتي قرار است از آنها تقدير شود اينگونه برخورد مي‌کنيد. اين رفتار شما توهين به بزرگان پرسپوليس است.

رويانيان در ادامه گفت: به آنها نامه نوشته و درخواست کرده بوديم که با توجه به برگزاري بازي ما با ستارگان ميلان در روز هفت آذر ديدار استقلال و گسترش فولاد را از تاريخ 9 آذر به زمان ديگري موکول کنند اما آنها نه تنها تاريخ بازي استقلال را عوض نکردند که بازي ما با تراکتورسازي را هم دقيقا همان 7 آذر انداختند. به نظر من دوستان بلد نيستند کاري انجام دهند و فکر مي‌کنم اين کار قدرتنمايي است. در حالي که اين فقط بي‌مهري و کم‌لطفي آنهاست.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره صعود اين تيم به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي هم گفت: خدا را شکر مي‌کنم که موفقيت‌هاي تيم همچنان ادامه دارد. اميدواريم پرسپوليس چشم نخورد. فرق امسال با سال گذشته، اول از همه در مربي تيم است. پس از آن علت موفقيت‌هاي تيم اين است که ما خيلي زود سرمربي خود را انتخاب کرديم و تيم‌مان زودتر از رقيبان اردوهاي خود را آغاز کرد. ضمن اينکه تيم‌مان هم جوان شده است و اين جوانان انگيزه دارند تا خودشان را نشان دهند.

او درباره اينکه فتح‌الله‌زاده گفته رويانيان بهتر است براي مهدوي‌کيا بازي خداحافظي بگذارد نه مجيدي، گفت: چشم. از اين به بعد هرچه فتح‌الله‌زاده بگويد همان را عمل مي‌کنيم. به بازيکن باسابقه استقلال احترام گذاشتيم اما اگر فتح‌الله‌زاده مي‌خواهد درباره آنها صحبت نمي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها