کد خبر: ۱۷۸۲۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
استقلال براي انتقال ساموئل به سپاهان شرط گذاشته که يعقوب کريمي و آرش افشين را می خواهد!

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ دوباره ميرشاد ماجدي، سرپرست استقلال يک خبر را تکذيب کرد تا قريب به اتفاق رسانه‌ها مطمئن شوند که اين خبر حقيقت دارد!

 

قبل از خداحافظي مجيدي، ماجدي در گفتگو با رسانه‌ها به شدت اين خبر را تکذيب کرد و گفت: «اين خبر دروغ است.» ولي فرهاد خداحافظي کرد تا همه متوجه شوند ميرشاد ماجدي يا از خيلي اتفاقات خبر ندارد يا اين‌که به تکذيب کردن اخبار عادت کرده است.

 

ماجدي روز گذشته هم با تکذيب خبر جدايي احتمالي جي‌لويد ساموئل گفت او در استقلال مي‌ماند. بدين ترتيب بايد گفت اين بازيکن از جمع آبي‌ها جدا خواهد شد.

 

اين روزها همه از نارضايتي شديد امير قلعه‌نويي از عملکرد اين بازيکن باخبر هستند. جي‌لويد ساموئل که در 2 فصل ابتدايي حضورش، کيفيت بالايي داشت و علاوه بر گلزني بازي‌هاي خوبي براي اين تيم انجام مي‌داد، در فصل جاري شديدا افت کرده است.

 

قلعه‌نويي معتقد است او به هيچ‌وجه آن بازيکن سابق نيست و در ميانه ميدان خوب کار نمي‌کند. سرمربي استقلال قصد دارد اين بازيکن را در ليست فروش نيم‌فصل قرار دهد.

 

سپاهان مشتري پر و پا قرص جذب اوست ولي آبي‌ها براي فروش اين بازيکن براي اصفهاني‌ها شرط ويژه‌اي گذاشته‌اند. يعقوب کريمي و آرش افشين، 2 بازيکني هستند که قلعه‌نويي شديدا به آن‌ها علاقه دارد.

 

اين 2 بازيکن که از ابتداي فصل تا به حال نتوانسته‌اند براي سپاهان خوب عمل کنند، از همين حالا ساز جدايي را کوک کرده‌اند. کريمي در ابتداي فصل قصد داشت به پرسپوليس برود ولي به ناگهان مسيرش را به سمت سپاهان کج کرد. افشين هم قرار بود پيراهن آبي به تن کند ولي در اصفهان با سپاهان به توافق رسيد.

 

قلعه‌نويي هنوز به جذب اين بازيکن علاقه دارد و به مسئولان استقلال گفته در صورتي با انتقال ساموئل به سپاهان موافقت کنند که در مقابل کريمي و افشين را بگيرند!

 

البته به طور قطع باشگاه سپاهان با اين شرط موافقت نخواهد کرد؛ چرا که افشين در نقل‌وانتقالات از جي‌لويد ساموئل گران‌تر است و يعقوب کريمي هم پول زيادي از سپاهان دريافت کرده است. در بهترين حالت، سپاهان موافق معاوضه يکي از بازيکنان با ساموئل خواهد بود. البته استقلالي‌ها مي‌گويند اگر سپاهان يک بازيکن بدهد بايد پول نقدي هم بابت اين انتقال پرداخت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها