کد خبر: ۱۷۸۱۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
نماینده باشگاه پرسپولیس در مذاكره با نوجوانان ملي پوش، هیچ نامی از این تیم نبرد و شخصا وارد مذاکره شد

598؛ در زمان برگزاری جام جهانی نوجوانان در امارات خبری داشتیم مبنی بر اینکه امیر مشیری، مشاور بین الملل رویانیان بازیهای نوجوانان ایران را از نزدیک می بیند و می خواهد این بازیکنان را به باشگاه پرسپولیس بیاورد تا پشتوانه این تیم تهرانی باشند.


اما حالا خبرهای جالبی از رفتن مشیری سر تمرینات تیم ملی نوجوانان ایران به گوش می رسد. با اینکه کریم باقری و حمید استیلی که رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس است هم از طرف باشگاه در این مسابقات حضور داشتند تا استعدادها را شناسایی کنند،

 

مشیری خودسرانه با بازیکنان جوان به صورت شخصی وارد مذاکره شده و به آنها گفته اگر با او قرارداد ببندند، آنها را به رئال و تیم های بزرگ اروپایی ترانسفر خواهد کرد.


مشیری که نماینده باشگاه پرسپولیس در این مسابقات بود در هنگام مذاکره با بازیکنان هیچ نامی از این باشگاه نبرده و از نوجوانان می خواست قراردادی با شخص او ببندند.


امیر مشیری قبلا هم از اسم باشگاه پرسپولیس استفاده شخصی کرده بود و حوالی میدان ونک ماشین های مزدا را به صورت لیزینگ و با نام باشگاه به فروش رسانده بود.


باید دید رویانیان تا کجای کار پای مشاور امور بین المللش می ایستد. یعنی استفاده نا به جا از نام پرسپولیس و برای درآمدهای شخصی واقعا برای رویانیان عادی است؟ یا این مدیر با دوست خود برخورد خواهد کرد.
بانك ورزش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها