کد خبر: ۱۷۸۱۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران با حضور در منزل "احمدرضا عابدزاده" با دروازه بان اسبق پرسپوليس و تيم ملي فوتبال ايران، ديدار و گفت و گو كرد.
"محمد رويانيان" صبح ديروز (جمعه) با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با دروازه بان و مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس ديدار و گفت و گو كرد و از عابدزاده براي همكاري با باشگاه پرسپوليس دعوت به همكاري كرد.
رويانيان درباره ديدار با عابدزاده گفت: فكر كنم يك ماهي مي‌شود كه عابدزاده به ايران آمده و من قصد داشتم زودتر از اين‌ها ديداري با وي داشته باشم اما اين امكان ميسر نشد و بالاخره روز گذشته اين اتفاق رخ داد. بر كسي پوشيده نيست كه احمدرضا عابدزاده زحمات زيادي براي فوتبال ايران و پرسپوليس كشيده و فوتبال ما بسياري از افتخارات خود را با درخشش‌هاي او در ميادين بين‌المللي كسب كرده است.
عابدزاده تجربيات گرانقدري دارد كه فوتبال ما بايد از آن استفاده كند. در اين ديدار علاوه بر اينكه وضعيت وي را جويا شدم، مي‌خواستم در باره پسرش امير هم صحبت كنم كه عابدزاده اعلام كرد امير هم مانند مابقي بازيكنان پرسپوليس كارش را انجام مي‌دهد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در باره احتمال همكاري باشگاه پرسپوليس با عابدزاده گفت: ديروز با عابدزاده صحبت كردم و به وي گفتم اگر امكان دارد به آمريكا برنگردد تا بتوانيم به نوعي با يكديگر براي توسعه فوتبال پرسپوليس همكاري كرده و از تجربيات وي استفاده كنيم.
ما 70 مدرسه فوتبال و آكادمي در سراسر كشور راه اندازي كرده و هم اكنون 13 هزار فوتبال آموز در اين مدارس مشغول به كار هستند. 100 متقاضي جديد هم براي داير كردن آكادمي و مدارس فوتبال منتظر دريافت مجوز هستند. ما نياز داريم از تجربيات گرانقدر بزرگان پرسپوليس در اين زمينه استفاده كنيم.
وي اضافه كرد: از عابدزاده دعوت به همكاري كردم و در نظر دارم در صورتي كه با يكديگر به توافق برسيم از وي در زمينه فوتبال پايه و نظارت بر مدارس فوتبال و آكادمي‌هاي پرسپوليس در سراسر كشور استفاده كنيم. همچنين قصد داريم يك آكادمي ويژه و مدرن دروازه باني در تهران راه اندازي كرده و از تجربيات عابدزاده و ديگران استفاده كنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها