کد خبر: ۱۷۸۰۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۱۰ آبان ۱۳۹۲
مدير عامل گسترش فولاد تبريز گفت: خبري در خصوص اخراج زينال خيري و مهدي محمدپور ندارم.
ظاهرا انتخابات هيئت فوتبال آذربايجان شرقي کم بي سوژه و بي حاشيه نبوده است. از اين انتخابات حرف ها و خبرهاي زيادي منتشر شده که يکي از اين خبرها ناراحتي رسول خطيبي سرمربي گسترش فولاد است. يکي از خبرهاي به بيرون درز پيدا کرده اخراج شدن محمد زينال خيري و مهدي محمد‌پور دو بازيکن تيم گسترش فولاد به علت منتسب بودن به جواد ششگلاني رئيس هيئت فوتبال استان آذربايجان شرقي توسط رسول خطيبي سرمربي است اما غلامرضا سمندر مديرعامل گسترش فولاد در گفت‌وگو با فارس، اين موضوع را تکذيب کرد.

وي در اين خصوص گفت: من از اين موضوع اطلاعي ندارم و چيزي هم به من اطلاع داده نشده است، بعيد مي‌دانم چنين چيزي صحت داشته باشد و بايد از مربي تيم موضوع را پيگيري کنم. البته فکر نمي‌کنم هيچ آدم عاقلي چنين کاري را انجام دهد. من روز چهارشنبه در تمرين تيم بودم و چنين موضوعي را نديدم اما شايد روز پنجشنبه موضوعي به وجود آمده که من از آن بي‌خبر هستم.

مديرعامل گسترش فولاد در خصوص شرايط اين تيم پس از سه باخت متوالي در ليگ برتر هم گفت: وقتي تيمي سه باخت مي‌آورد حتما شرايط خوبي ندارد اما سعي مي‌کنيم که اوضاع را بهتر کنيم. حتما در نيم فصل تيم را تقويت مي‌کنيم.

سمندر در پاسخ به اينکه اين تقويت کردن شامل کادر فني هم مي‌شود، ادامه داد: در خصوص کادر فني فعلا تصميمي نداريم.

وي افزود: تيم گسترش همان تيمي است که تا هفته هفتم و هشتم از آن به عنوان پديده نام برده مي‌شد. ما بايد تيم را به همان حالتي بازگردانيم که نگاه خوبي بر آن باشد. البته براي جام حذفي هم برنامه داريم و بايد نفت آبادان را شکست دهيم و قرار نيست چون اين تيم سپاهان را برده ما را هم شکست دهد.

مديرعامل گسترش فولاد تبريز در پايان در خصوص هدفگذاري اين تيم در ليگ برتر هم ادامه داد: از همان ابتداي کار در ليگ برتر هدفگذاري ما سه ساله بود. سال اول بايد بين 10 تيم اول باشيم، سال دوم براي آسيايي شدن بايد بجنگيم و سال سوم هدف ما قهرماني در ليگ است که اميدوارم با برنامه‌هايي که داريم اين طرح‌ها عملياتي شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها